تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به وضعیت مالی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: هزاران نفر از کارمندان بخش خدمات شهری ایتالیا با تظاهرات در خیابان های شهر رم نسبت به وضعیت مالی و افزایش نرخ بیکاری این کشور اعتراض کردند.

تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به وضعیت مالی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، تظاهرکنندگان ایتالیایی روز گذشته با برپایی راهپیمایی در خیابان های شهر رم پایتخت این کشور نسبت به ناامنی شغلی و کاهش سطح استانداردهای زندگی خود در سال های اخیر اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش بیکاری به جدی ترین بحران در سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو تبدیل شده است. بحران مالی ایتالیا فشار زیادی را بر کارمندان بخش خدمات شهری وارد نموده و کارمندان این بخش ماههاست که حقوق و دستمزد خود را دریافت ننموده اند. یک کارگر ایتالیایی در این باره گفت، بیش از 15 ماه است که هیچ حقوقی دریافت ننموده است.

معترضان از دولت جدید ایتالیا خواستند تا گام های جدی را برای خاتمه دادن به سیاست های ریاضت مالی برداشته و کوشش خود را برای کاهش نرخ بیکاری بیشتر کند. در ماه های اخیر مردم ایتالیا بارها نسبت به وضعیت بد مالی این کشور راهپیمایی نموده اند.

ایتالیا از سه ماه سوم 2011 میلادی تاکنون با رکود مالی روبرو شده که این طولانی ترین بحران مالی این کشور پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود. بدهی سنگین 2 هزار میلیارد یورویی نیز به چالش اصلی سیاستگذاران مالی ایتالیا تبدیل شده است.

ایتالیا در ده سال گذشته پایین ترین رشد مالی را در بین کشورهای عضو یورو داشته است. اجرای سیاست های ریاضتی از سوی دولت به تشدید بحران مالی ایتالیا منجر شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 559

به "تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به وضعیت مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به وضعیت مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید