تمهیدات کره جنوبی برای شروع فعالیت مدارس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، وزارت آموزش کره جنوبی از بازگشایی مدارس این کشور طی روزهای آینده اطلاع داد.

تمهیدات کره جنوبی برای شروع فعالیت مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر آموزش کره جنوبی گفت: از سیزدهم ماه جاری میلادی (حدود 10 روز دیگر) مدارس این کشور به تدریج فعالیت خود را شروع می نمایند. همچنین ابتدا دانش آموزان سال سوم مقطع دبیرستان به کلاس های درس بازمی گردند تا در خصوص دانشکده و آینده شغلی تصمیم گیری نمایند.

به گفته وزیر آموزش کره جنوبی، مقاطع دیگر نیز از جمله مهدهای کودک و مقاطع ابتدایی و هدایت از ابتدای ماه آینده میلادی (ژوئن) فعالیت خود را شروع می نمایند.

وزیر آموزش کره جنوبی تاکید نمود: دانش آموزان و معلمان به منظور اقدامات پیشگیرانه باید با ماسک در کلاس حضور داشته باشند و فاصله گذاری معین شده را رعایت نمایند. همچنین مدارس باید به ضدعفونی کردن نیمکت ها اقدام نموده و پنجره های کلاس درس به منظور تهویه مناسب باز باشد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، همچنین دانش آموزانی که دچار علائم بیماری کووید-19 باشند باید برای آنالیز های بیشتر به مراکز درمانی معین شده مراجعه نمایند. علاوه بر این، مدارسی که مواردی از ابتلا به این بیماری در آن ها تایید گردد به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری تعطیل می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1163

به "تمهیدات کره جنوبی برای شروع فعالیت مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات کره جنوبی برای شروع فعالیت مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید