توضیحات مدیرعامل شستا درخصوص انتصاب ژن های خوب در این شرکت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیرعامل شستا با اشاره به اجرای آیین نامه انتصابات و شفافیت در شستا گفت: طی هشت ماه گذشته 377 نفر را با رویکرد داخلی و توجه به نیروهای توانمند داخل مجموعه، در پست های مدیریتی منصوب کردیم که 340 نفر آنها از کارشناسان و متخصصان مجموعه هستند.

توضیحات مدیرعامل شستا درخصوص انتصاب ژن های خوب در این شرکت

به گزارش خبرنگاران، مرتضی لطفی در مراسم افتتاح چند پروژه وزارت رفاه که از طریق ویدئو کنفرانس در محل این وزارتخانه انجام شد در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر انتصاب ژن های خوب در شستا گفت: از بدو ورود به این شرکت، آیین نامه انتصابات را در شستا تدوین و به اجرا درآوردیم. وی اضافه کرد: طی هشت ماه گذشته 377 نفر را با رویکرد داخلی و توجه به نیروهای توانمند داخل مجموعه منصوب کردیم که 340 نفر آنها از کارشناسان و متخصصان مجموعه هستند. مدیرعامل شستا با بیان اینکه بزودی هم اطلاعات مربوط به انتصابات در سایت شستا منتشر و شفاف سازی می گردد اظهار کرد: کمیته ای تشکیل گردیده و افرادی که برای تصدی پست ها دعوت گردیده اند به لحاظ شاخص هایی ارزیابی می شوند. لطفی اضافه کرد: امروز اگر در برخی سایت ها صحبت از انتصاب ژن های خوب می گردد باید گفت که برخی از آنها 15 و حتی 20 سال پیش در این مجموعه مشغول گردیده اند و فعالیت آنها در شستا مربوط به سال های اخیر نیست. وی با بیان اینکه اصرار به رعایت عدالت و توزیع عادلانه فرصت ها در شستا داریم، درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: استعفای افراد را در برخی شرکت ها گرفته ایم تا بتوانیم اقدام کنیم. احتمالا ما مشمول این قانون نشویم اما اگر مشمول شدیم همه بازنشسته ها میروند و فرصت برای افراد دیگر فراهم می گردد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز در این مراسم توضیحاتی پیرامون خط فقر ارائه کرد و گفت: تعاریف متعددی برای خط فقر داریم. بر اساس چارچوب برنامه عمران سازمان ملل متحد، سه نوع خط فقر شدید، مطلق و نسبی داریم. تعاریف دیگری هم وجود دارد.وی اضافه کرد: خط فقر برای فردی که در تهران است یا در یک روستا، برای فرد با مسکن و بی مسکن، برای خانوار یک معلول و دو معلول متفاوت است. رقم خط فقر پنج میلیون که از سوی برخی نهادها گفته می گردد، شاید میانگینی برای زندگی در تهران است.مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه در برنامه چهارم توسعه برای پوشش هرکدام از خطوط فقر سیاست هایی اعلام گردیده است گفت: سیاست های حمایتی برای خط فقر شدید است. سیاست بیمه های پایه برای کسانی است که بین خط شدید و مطلق قرار می گیرند و سیاست های بازتوزیعی ثروت برای اصلاح و بهبود خط فقر نسبی است. وی ادامه داد: افزایش مستمری مددجویان در طول این سال ها در راستای پوشش خط فقر شدید برای افراد فاقد درآمد اجرا گردیده و امید است مابقی سیاست ها هم به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 163

به "توضیحات مدیرعامل شستا درخصوص انتصاب ژن های خوب در این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرعامل شستا درخصوص انتصاب ژن های خوب در این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید