تور چین ارزان: شرح سفیر ایران درباره سفر وزیر خارجه به چین

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - سفیر ایران در پکن با اشاره به سفر وزیر امور خارجه کشورمان در آخر هفته جاری به چین گفت در سفر هفته جاری امیرعبداللهیان به چین، موضوعات متنوعی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت که در شرایط فعلی اهمیت زیادی دارد.

تور چین ارزان: شرح سفیر ایران درباره سفر وزیر خارجه به چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محمد کشاورززاده در آستانه سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پکن، در توئیتی نوشت: وزرای خارجه ایران و چین طی سالیان گذشته متناوبا با هم ملاقات داشتند، در ابتدای امسال وانگ ای در سفر به ایران برنامه جامع همکاری های 25 ساله را امضاء کرد و در سفر هفته جاری امیرعبداللهیان به چین، موضوعات متنوعی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت که در شرایط فعلی اهمیت زیادی دارد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به چین اطلاع داد و گفت: وزیر امور خارجه آخر این هفته به دعوت همتای چینی، راهی چین است و موضوعات مختلفی برای گفت وگو در دستورکار دارد که نقشه راه 25 ساله یکی از این موضوعات است. مجریان این تفاهم نامه بخش های مختلف خصوصی و دولتی هستند. دستورکار ما بسیار متنوع است و موضوعات متنوعی در همین چارچوب در حال پیگیری است.

سخنگوی وزارت امورخارجه چین نیز خاطرنشان کرد، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه ایران قرار است به ترتیب در روزهای 12 و 14 ژانویه (22 و 24 دی) به پکن سفر نمایند.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه چین، امیرعبداللهیان روز آدینه با وانگ یی وزیر امورخارجه چین ملاقات خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2172

به "تور چین ارزان: شرح سفیر ایران درباره سفر وزیر خارجه به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: شرح سفیر ایران درباره سفر وزیر خارجه به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید