جنجال نو امباپه، این مرتبه در تیم ملی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مخالفت کیلیان امباپه با شرکت در برنامه های تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه حالا به یکی از مسائل بزرگ خروس ها تبدیل شده است. فدراسیون فوتبال فرانسه به امباپه هشدار داد که موظف است در مراسم تبلیغاتی این فدراسیون شرکت کند وگرنه با جریمه سنگین رو به رو خواهد شد.

جنجال نو امباپه، این مرتبه در تیم ملی

روز 22 مارس گذشته و طبق روال همیشگی فدراسیون فوتبال فرانسه، یک برنامه تبلیغاتی برای تیم ملی فرانسه در تمرین این تیم، ترتیب داده شده بود اما کیلیان امباپه در آن مراسم حضور پیدا نکرد و همین موضوع باعث شد نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کند امباپه در صورت تکرار این حرکت از دریافت هرگونه حقوق و پاداش در تیم ملی این کشور محروم خواهد شد.

امباپه که تا کنون شخصا در این باره چیزی نگفته بود پایان تایید کرد که با فدراسیون فوتبال کشورش در این مساله اختلاف نظر دارد.

او با انتشار بیانیه ای تایید کرد که در برنامه تبلیغاتی روز سه شنبه فدراسیون فوتبال شرکت نمی کند تا به لجبازی خود با فدراسیون ادامه دهد.

در بیانیه امباپه که به وسیله وکلای او منتشر شده چنین آمده است: متاسفیم که در آستانه جام جهانی نتوانستیم طبق برنامه قبلی به توافق برسیم. برای همین کیلیان امباپه تصمیم گرفت در برنامه عکاسی که قرار است سه شنبه برگزار گردد شرکت نکند. ما به فدراسیون فوتبال اعلام نموده بودیم که قانون قبلی باید با توجه به تغییراتی که در فوتبال و در روش های ارتباطی ایجاد شده تغییر کند. مذاکرات ما ادامه دارد تا پیش از آغاز جام جهانی به نسخه جدیدی از توافق برسیم.

ظاهرا امباپه به علت مسائل اقتصادی مربوط به حق پخش تصویر، قصد ندارد در پروژه های تبلیغاتی تیم ملی کشورش حاضر باشد.

قانون حضور اجباری بازیکنان تیم ملی فرانسه در مراسم تبلیغاتی از سال 2010 در این تیم وجود دارد و هر بازیکنی که در آن شرکت نکند، با جریمه و حتی محرومیت روبرو می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2324

به "جنجال نو امباپه، این مرتبه در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال نو امباپه، این مرتبه در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید