تور چین ارزان: جنگنده و پهپادهای پیشرفته چین

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بزرگترین نمایشگاه صنعت هوایی چین در شهر ساحلی ژو های در جنوب این کشور در حالی برگزار گردید که پکن برای رعایت ضرب الاجل 2035 برای مدرنیزه سازی ارتش خود با جنگ افزار های نوین کوشش می نماید.

تور چین ارزان: جنگنده و پهپادهای پیشرفته چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، چین هر چند که همچنان در قبال فن آوری و سرمایه گذاری در حوزه ماشین جنگی از آمریکا عقبتر است، اما کارشناسان می گویند که پکن این عقب افتادگی را به تدریج جبران می نماید. یک گزارش اطلاعاتی آمریکا در امسال میلادی نفوذ فزاینده چین را به اسم یکی از بزرگترین تهدیدات پیش روی آمریکا خواند.

یکی از تجهیزات پیشرفته ساخت چین که در نمایشگاه ژو های رونمایی شد، مدل اولیه یک پهپاد جاسوسی تازه با قابلیت اجرای حملات تحت اسم پهپاد CH-6 است.

طبق اعلام نهاد اطلاعاتی منبع باز جینز، فاصله دو سر بال های این پهپاد 20.5 متر و طول بالهایش 15.8 متر بوده و این پهپاد قادر به حمل موشک بوده و برای اجرای هم عملیات های رزمی و هم تجسسی طراحی شده است.

دیگر تجهیزات هوایی تازه رونمایی شده در این نمایشگاه شامل پهپاد مدل WZ-7 مخصوص اجرای ماموریت های نظارت بر مرز و گشت دریایی و بعلاوه جنگنده J-16 D مجهز به قابلیت اخلال در تجهیزات الکترونیکی است.

پهپاد های چینی تا کنون در عملیات های رزمی در خاورمیانه به کار گرفته شده اند و بعلاوه به منطقه ها دیگر هم فروخته شده اند.

این نمایشگاه هوایی که معمولا هر دو سال یک بار برگزار می گردد سال گذشته میلادی به علت همه گیری کووید-19 به تاخیر افتاد و هم اکنون هم مخاطبانش به علت محدودیت های مسافرتی و قرنطینه عمدتا داخلی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2000

به "تور چین ارزان: جنگنده و پهپادهای پیشرفته چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: جنگنده و پهپادهای پیشرفته چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید