خبرنگاران جاده کوهرنگ به اندیکای خوزستان بازگشایی شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی محور ارتباطی بازفت شهرستان کوهرنگ به اندیکای خوزستان خبر داد.

خبرنگاران جاده کوهرنگ به اندیکای خوزستان بازگشایی شد

شهرام ندیمی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این محور ارتباطی که روز چهارشنبه به سبب طغیان رودخانه و وقوع سیلاب در منطقه شیرین بهار(شیمبار) زیر آب رفته بود ،با فروکش کردن سیلاب، تردد در آن امکانپذیر شده است.

وی ادامه داد: با این وجود در گردنه چری شهرستان کوهرنگ کولاک برف شکل گرفته است و خودروهایی که در این راستا تردد می کنند باید مجهز به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی باشد.

ندیمی شرح داد: تردد در سایر محورهای ارتباطی استان روان و عادی است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز 44 راهدارخانه در راستاهای ارتباطی این استان، گفت: در 48 ساعت گذشته و با وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ سرنشینان 40 خودرو در راهدارخانه های منطقه اسکان داده شدند.

سیلاب روز سه شنبه و چهارشنبه خسارت هایی به زیرساخت ها و زمین های کشاورزی شهرستان کوهرنگ وارد کرد.

به گزارش خبرنگاران، 44 راهدارخانه، 225 راهدار به همراه 330 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران جاده کوهرنگ به اندیکای خوزستان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده کوهرنگ به اندیکای خوزستان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید