خبرنگاران شهرداری ارومیه به رده دوم لیگ والیبال ایران صعود کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران- خبرنگاران- تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل صدرنشین، به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

خبرنگاران شهرداری ارومیه به رده دوم لیگ والیبال ایران صعود کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال ایران امروز برگزار گردید. تمام مسابقات این هفته با نتیجه مشابه سه بر یک به سرانجام رسید. شهرداری ارومیه و هراز آمل برنده آخرین مسابقات هفته بودند.

در سالن فدراسیون، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان صدرنشین به پیروزی رسید. سپاهان در ست اول این بازی با امتیاز 25 بر 23 پیروز شد اما سه ست بعدی را با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 22 واگذار کرد.

اتفاق غیرمنتظره این بازی حضور پوریا یلی در میدان بود. پشت خط زن تیم شهرداری ارومیه هفته گذشته از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود و مسابقه امروز دومین جلسه محرومیت او محسوب می شد. با این وجود وقتی مسابقه شروع شد، یلی در ترکیب اصلی شهرداری ارومیه نهاده شد بدون آنکه بخشش یا تعلیق محرومیت او اطلاع رسانی شده باشد.

سپاهان که در 23 بازی ابتدای فصل فقط 2 بار باخته بود، امروز دومین باخت پیاپی را تجربه کرد تا مجموع شکست های فصل شاگردان رحمان محمدی راد به عدد 4 برسد. سپاهان با وجود این باخت همچنان با 21 برد و 62 امتیاز در رده نخست جدول واقع شده است. شهرداری ارومیه هم با برد امروز و کسب 20 پیروزی و 60 امتیاز، یک پله صعود کرد و در مکان دوم جدول ایستاد.

در مسابقه همزمان، تیم هراز آمل با نتیجه سه بر یک از سد فولاد سیرجان گذشت. شاگردان رضا تندروان ست اول را 25 بر 22 به سود خود رقم زدند اما سه ست بعدی با امتیازات 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 12 به نفع هراز به سرانجام رسید.

شاگردان بهروز عطایی با پیروزی در مسابقه امروز و کسب 18 برد و 52 امتیاز در رده ششم نهاده شدند. فولاد سیرجان هم با 20 برد و 58 امتیاز، رتبه دوم را به شهرداری ارومیه هدیه داد و خودش در مکان سوم ایستاد.

نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال ایران

هورسان رامسر 1 - سایپا تهران 3

شهداب یزد 3 - شهرداری ورامین 1

خاتم اردکان 3 - شهرداری قزوین 1

شهرداری گنبد 3 - پیکان تهران 1

فولاد سیرجان 1 - هراز آمل 3

شهرداری ارومیه 3 - سپاهان اصفهان 1

راه یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه مسابقات خود را در این فصل به سرانجام برده اند و در سه هفته سرانجامی مسابقات استراحت دارند.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در سرانجام هفته بیست و نهم

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1686

به "خبرنگاران شهرداری ارومیه به رده دوم لیگ والیبال ایران صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری ارومیه به رده دوم لیگ والیبال ایران صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید