خطوط لوله کشی و ارتباطات در سراسر کانادا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خطوط لوله عنصر اصلی در شبکه گسترده حمل و نقل کانادا هستند. از زمانی که خطوط لوله یک عامل ناچیز در ترافیک قطارهای شهری بودند , رشد سریع بوده است. برخی از خطوط لوله گاز طبیعی و گاز طبیعی جهان , میدان های نفت و گاز آلبرتا , سرزمین های شمال غربی و ساسکچوان را به شهرهای عمده در شرق , مونترال , و دو خط لوله اصلی در طول کوه های راکی و تامین سرزمین اصلی پایین بریتیش کلمبیا و شمال غربی آمریکا متصل می کنند. از اواخر دهه 1970 تا اواخر دهه 1970 , تولید نفت خام کانادا با استفاده از خطوط لوله چهار برابر شده است.

خطوط لوله کشی و ارتباطات در سراسر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مخابرات کانادا یکی از بالاترین نسبت های تلفن ها به ازای هر سرانه , با تمام خانواده هایی که حداقل یک تلفن دارند , دارد. این نفوذ به توسعه بخش فن آوری پیشرفته کانادا به ویژه در دره اتاوا (که گاهی لقب"دره سیلیکون شمالی"نامیده می شود) کمک کرد. در واقع , اولین شبکه تلفن کاملا ً دیجیتالی آمریکای شمالی بود. رادیو فدرال کانادا - تلویزیون و کمیسیون ارتباطات راه دور را تنظیم می کند. بازار , که زمانی تحت سلطه سه شرکت خصوصی بود , از سال پیش رقابتی تر شده است , چرا که تعداد زیادی از شرکت ها مجوز ارائه خدمات محلی , طولانی و تلفن همراه را دارند. در نتیجه , هزینه ها کاهش یافته و خدمات گسترش یافته اند. به همین ترتیب , رقابت بین ارائه دهندگان ارتباطات ماهواره ای نیز از سال 2008 تا به امروز آغاز شده است. استفاده از کامپیوتر در دفاتر و منازل گسترده است و جمعیت کانادا یکی از بالاترین نسبت های کاربران اینترنت است. این کشور همچنین یک رهبر جهانی در استفاده از فن آوری فیبرهای نوری است.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 953

به "خطوط لوله کشی و ارتباطات در سراسر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط لوله کشی و ارتباطات در سراسر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید