قیمت تور آمریکا: خیابان فریمونت یکی از خیابان های مجذوب کننده لاس وگاس است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بیتوته/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خیابان فریمونت یکی از خیابان های مجذوب کننده لاس وگاس است.

قیمت تور آمریکا: خیابان فریمونت یکی از خیابان های مجذوب کننده لاس وگاس است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این خیابان از قلب این شهر عبور می نماید. خیابان فریمونت تنها محل پیاده روی عابران پیاده است و در آن هیچ خبری از ماشین ها و هیاهوی سرسام آور ترافیک ها نیست. بخشی از این خیابان با سایبانی از چراغ های ال ای دی پوشیده شده که هنگام قدم زدن در زیر آن و نگاه کردن به بالای سرتان گویا آسمانی با یک رنگ عجیب می بینید که بر فراز سرتان واقع شده است که گاهی با ستارگان درخشان کهکشان و گاهی از جنس آتش قرمز است و شما حس می کنید که وارد یک دنیای اسرارآمیز شده اید.

در این خیابان شاهد نمایش های شبانه فوق العاده موسیقی و نمایشی خواهید بود که می توانید به صورت رایگان به تماشای آن بایستید و از آن لذت ببرید. این گونه نمایش ها به وسیله مجریان مجربی اجرا شده که در انجام کارهای سرگرم کننده در این مکانها توانایی خاصی دارند. خیابان فریمونت و خیابان استریپ که از نقاط معروف و مجذوب کننده این شهر هستند، در فاصله چند کیلومتری از هم قرار دارند و شما می توانید برای تماشا این خیابان ها به وسیله تاکسی به آنجا بروید یا با هلیکوپتر شب هنگام بر فراز این دو خیابان رویایی پرواز نموده و از بالا از تماشا نورهای رنگارنگ آنها لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2148

به "قیمت تور آمریکا: خیابان فریمونت یکی از خیابان های مجذوب کننده لاس وگاس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور آمریکا: خیابان فریمونت یکی از خیابان های مجذوب کننده لاس وگاس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید