داستان های برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب در بازار کتاب

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران : دفتر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری درسال 91، بیش از 14 عنوان رمان و داستان برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرده است که تعداد قابل توجهی از این آثار برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب هستند.

داستان های برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب در بازار کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران ، رقیه سادات صفوی، کارشناس دفتر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، درخصوص فرایند چاپ آثار ارائه شده به کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، گفت: زمانی که یک نویسنده اثری را به کارگاه قصه و رمان تحویل می دهد، توسط سه تن از کارشناسان این دفتر مورد آنالیز قرار می گیرد و آن دسته از آثار که کارشناسان نظر موافق نسبت به آنها داشته باشند، برای انتشارات سوره ارسال می گردد. همچنین آن دسته از آثار که کارشناسان نظرشان موافق آنها نباشد، از چرخه چاپ خارج و با جواب عودت داده می گردد.

وی تعداد آثار ارسال شده درسال 91 به انتشارات سوره را حدود 14 عنوان رمان و مجموعه داستان ذکر کرد و در ادامه اسامی رمان و مجموعه داستان هایی که به مرحله چاپ رسیده اند را بدین توضیح خاطرنشان کرد: رمان دختر کوهستان نوشته سیدهاشم حسینی، شب پنجم نوشته فریبا انیسی از آثار جشنواره داستان انقلاب، سه شنبه های عزیز 3 و4 اثر راضیه تجار، پیام خود را بگذارید نوشته گروهی از نویسندگان و از آثار جشنواره داستان انقلاب، مجموعه داستان روزی که دیرشد از مجموعه داستان های هنرجویان کلاس های داستان نویسی که به تلاش حسین فتاحی گردآوری شده، مرغ هوا اثر عزت الله الوندی برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب و گربه پایتخت نوشته سیدهاشم حسینی از جمله آثار ارسال شده به دفتر کارگاه قصه و رمان این مرکز هستند.

صفوی اضافه نمود: همچنین مجموعه داستان نوجوانان با نام گربه لنگ دراز از جشنواره سوم و چهارم داستان انقلاب که جمعی از نویسندگان آن را به نگارش درآورده اند، داستان بزرگسال عکسی بالای دست هاست نوشته گروهی از نویسندگان چهارمین جشنواره داستان انقلاب، اشک آدینه اثر مونا اسکندری و از جمله آثار برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب، خنده زار نوشته محمد محمودی نورآباد و تقدیر شده چهارمین جشنواره داستان انقلاب، گرگ سالی اثر امیرحسین فردی، به روش خورشید اثر سودابه فرضی پور و آه با شین نوشته محمدکاظم مزینانی و اثر برتر چهارمین جشنواره داستان انقلاب از دیگر آثاری هستند که به منظور چاپ از حوزه هنری به انتشارات سوره مهر تحویل داده شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 951

به "داستان های برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان های برگزیده چهارمین جشنواره داستان انقلاب در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید