دانشگاه ها با ماموریت گرایی مرجع برطرف احتیاج های کشور خواهند شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه ها با ماموریت گرایی و تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم مرجعی برای برطرف احتیاج های کشور خواهند بود.

دانشگاه ها با ماموریت گرایی مرجع برطرف احتیاج های کشور خواهند شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: خوشبختانه با توجه به عزم جدی رئیس دانشگاه برای تغییر اکوسیستم دانشگاه و مصمم بودن بر این امر که دانشگاه علم و صنعت ایران در سال های آینده باید به دانشگاه نسل سوم تبدیل گردد و نقش موثرتری در توسعه کشور و تعاملات علمی داشته باشد به پژوهش بیش از پیش بها داده است.

محمدی ادامه داد: علی رغم محدودیت های اقتصادی که به دانشگاه تحمیل می گردد دانشگاه علم و صنعت تا کنون توانسته است از طرق مختلف منابع مورد احتیاج پژوهش را تامین کند. در حقیقت پژوهش در دانشگاه ها یک احتیاج بسیار بزرگ اعتباری دارد که شاید به سادگی قابل تامین نباشد. با رشد مصوبه دولت دانشگاه علم و صنعت مطابق سال گذشته مصمم است تا کاهشی در اعتبارات خود نداشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مهمترین برنامه دانشگاه علم و صنعت ماموریت گرا کردن دانشگاه و حمایت از فعالیت های گروهی، ماموریت های معین است؛ خاطر نشان کرد: ماموریت گرا شدن دانشگاه ها سبب می گردد تا دانشگاه ها از چالشی که در آن هستند خارج شوند. اگر دانشگاه ها ماموریت گرا شوند می توانیم آن ها را به عنوان مرجع محل برطرف احتیاج های جامعه و صنعت معرفی کنیم. به هر حال در این راستا تمام کوشش مان را خواهیم کرد و امیدوار هستیم به این هدف خود دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 910

به "دانشگاه ها با ماموریت گرایی مرجع برطرف احتیاج های کشور خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها با ماموریت گرایی مرجع برطرف احتیاج های کشور خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید