داوری اولیه آثار مسابقه بین المللی نقاشی تهران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، آثار رسیده به دبیرخانه هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین المللی نقاشی بچه ها و نوجوانان تهران در دو مرحله ارزیابی و داوری می شود.

داوری اولیه آثار مسابقه بین المللی نقاشی تهران

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، این آثار در مرحله نخست روز شنبه 15 آبان از سوی سیروان کنعانی کارشناس هنری استان کردستان، نرگس محمدی تصویرگر کتاب های کودک و نوجوان و سودابه شیران از هنرمندان عرصه کودک داوری می شود.

همچنین مرحله دوم داوری با حضور چند هنرمند دیگر ایرانی و یک داور خارجی پس از این مرحله انجام خواهد شد.

تاکنون آثار ارسال شده از کشورهای مختلف بیش از 3500 اثر و از بچه ها و نوجوانان ایرانی هم 1500 اثر دریافت شده است. 38 کشور از جمله ترکیه، لهستان، ازبکستان، هند، فیلیپین، اسلواکی، بلغارستان، آرژانتین، صربستان، بلاروس، روسیه، رومانی، بنگلادش، اندونزی، مجارستان، سریلانکا، اوکراین، هنگ کنک، یونان، لبنان، ارمنستان و... آثار نقاشی بچه ها و نوجوانان خود را به ایران ارسال کرده اند.

هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین المللی نقاشی بچه ها و نوجوانان تهران در سال 1395 به موضوع آب به عنوان یکی از جلوه های زیبایی و طراوت جهان هستی، اختصاص یافته است، این در حالی است که بچه ها و نوجوانانی ایرانی تا اول مهر و شرکت کنندگان خارجی تا 15 مهر 1395 (6 اکتبر 2016) فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند.

این مسابقه با موضوع آب و آزاد و با هدف آشنایی بچه ها و نوجوانان سراسر جهان با راه های صرفه جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 770

به "داوری اولیه آثار مسابقه بین المللی نقاشی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری اولیه آثار مسابقه بین المللی نقاشی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید