درخواست فولکس واگن و مرسدس بنز از آلمان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، روزنامه آلمانی Bild am Sonntag نوشت، خودروسازان آلمانی مرسدس بنز و فولکس واگن از دولت خواسته اند برای افزایش تعداد ایستگاه های شارژ خودرو های الکتریکی در سراسر کشور اقدامات بیشتری انجام دهد.

درخواست فولکس واگن و مرسدس بنز از آلمان

به گزارش ایسنا، اولا کالنیوس، مدیر اجرایی مرسدس بنز، به نقل از این روزنامه گفت: برای سرعت بخشیدن به تغییر خودرو های الکتریکی، باید مطمئن باشیم که زیرساخت ایستگاه شارژ در حال ایجاد است. بعلاوه، اولیور بلوم، مدیر اجرایی فولکس واگن موافقت کرد که سرعت بیشتری ضروری است.

دولت آلمان در ماه اکتبر گذشته طرحی را برای هزینه 3/ 6میلیارد یورو (9میلیارد دلار سنگاپور) و افزایش سریع تعداد ایستگاه های شارژ در سراسر کشور، به عنوان بخشی از کوشش خود به سمت انتشار خالص صفر تصویب کرد. این طرح شامل تسریع تاییدیه های ایالتی برای ساخت منطقه ها شارژ بود. کالنیوس گفت: آینده خودرو از آن خودرو های الکتریکی است.

او گفت: تا خاتمه این دهه، ما می خواهیم برای انتقال کامل به خودرو های الکتریکی در بخش بازار خود، هر کجا که شرایط بازار اجازه دهد، آماده باشیم. بر اساس گزارش رویترز، این یک نتیجه گیری از پیش مشخص شده نیست و نیازمند یک تغییر صنعتی بزرگ است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2395

به "درخواست فولکس واگن و مرسدس بنز از آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فولکس واگن و مرسدس بنز از آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید