دریافت مجوز دانش بنیان توسط 20 شرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن تفقدی با بیان اینکه حرکت به سمت دانشگاه های کارافرین و ایجاد اشتغال و انگیزه برای جوانان دانش آموخته از مهمترین اهداف دانشگاه به شمار می رود اعلام نمود: از این تعداد، 15 شرکت با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد راهنمایی و راهبری می گردد.

دریافت مجوز دانش بنیان توسط 20 شرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید نمود: با حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان ضمن معرفی بیش از پیش دانشگاه در حوزه های مختلف موجب فراهم شدن زمینه های پژوهش های بیشتر نیز می گردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 تا 90 شرکت فناور زیر پوشش مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراحل رشد خود را طی می نمایند گفت: در سال گذشته این شرکت ها بیش از 15 میلیارد ریال فروش محصول داشته اند که به طور حتم با توجه به ظرفیت های موجود، این میزان افزایش خواهد یافت.

تفقدی اضافه کرد: در حال حاضر 90 محصول در شرکت های فناور فراوری می گردد که 27 محصول تا به امروز پیروز به دریافت مجوز شده اند و عمده محصولات فراوریی در این شرکت ها در حوزه های تجهیزات پزشکی، دارویی و فناوری سلامت متمرکز شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر لزوم گسترش پژوهش در حوزه بالین تاکید نمود و گفت: ضروری است با ایجاد فضای مناسب و زیر ساخت های لازم زمینه فعالیت اعضای هیئت علمی فراهم گردد که در این زمینه برنامه کوهورت، ریجستری بیماری ها و مراکز توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 943

به "دریافت مجوز دانش بنیان توسط 20 شرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت مجوز دانش بنیان توسط 20 شرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید