دریافت ویزای کانادای از آژانس قصران گشت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کانادا کشوری پهناور در شمال قاره آمریکای شمالی که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی گسترده شده، دومین کشور پهناور دنیا و مرز زمینی آن با ایالات متحد آمریکا بزرگ ترین مرز زمینی دنیا است.

دریافت ویزای کانادای از آژانس قصران گشت

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام قصران گشت، در اغلب مناطق کانادا آب وهوا سرد و قطبی است ولی در قسمت ونکوور آب وهوای معتدل تری جریان دارد. نیاگارا بزرگ ترین و زیباترین آبشار جهان در این کشور واقع شده است.

کانادا از یک واژه سرخ پوستی kanala به معنای دهکده یا سرپناه گرفته شده است و از 10 استان و 3 ناحیه تشکیل شده است.

این کشور منابع طبیعی فراوانی دارد و درعین حال کشوری نوین با فناوری پیشرفته هست. با این حال و با گستردگی بسیار زیادی که دارد جمعیت آن به اندازه مساحتش زیاد نیست در مقایسه با آمریکا 11٪ جمعیت آمریکا را دارد.

شرایط اخذ ویزای کانادا

شما برای سفر توریستی، تجاری، نمایشگاه، دیدار خانواده، شرکت در کنفرانس و ... احتیاج به ویزا دارید. ویزای کانادا 10 ساله صادر می گردد ولی چون اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 ساله هست، ویزای توریستی نیز نهایتاً 5 ساله صادر می گردد.

در سال های اخیر آژانس ها و دفاتر خدماتی زیادی اقدام به دریافت ویزای کانادا برای مسافران می نمایند ولی در این زمینه تعداد محدودی از آژانس ها شرایط مناسبی جهت دریافت ویزا برای مسافران انجام داده اند و شمار زیادی از دفاتر شعار دریافت ویزا را دارند ولی تعداد اندکی قابل اعتماد هستند.

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی قصران گشت با داشتن تجربه چندین ساله در مورد مشاوره، دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت یکی از قابل اعتمادترین دفاتر اخذ ویزا در ایران هست. همچنین این آژانس با داشتن مجوز از پلیس اداره گذرنامه یکی از پیشتازان امر پیکاپ پاسپورت در سال های اخیر است.

در ابتدای اقدام برای دریافت ویزا شما ابتدا مشاوره می شوید و با توجه به زمینه شغلی، سنی، شرایط و مدارک مورد احتیاج برای شما تشریح می گردد.

برای دریافت ویزای کانادا هر شخصی با توجه به شرایط خود مدارک مورد احتیاج را ارائه می دهد. به طور مثال مدارک مورد احتیاج برای شخصی که دعوت نامه درجه 1(دعوت نامه پدر، مادر، خواهر و برادر) دارد، با مدارک مورد احتیاج شخصی که دعوت نامه ندارد و یا بدون تاریخچه سفر قوی هست، متفاوت است.

این شرکت با توجه به این موضوع و آنالیز دقیق ده ها شرایط دیگر مدارک مورد احتیاج مناسب و لازم برای شما را تشریح می نماید.

مدارک مورد احتیاج برای ویزای کانادا

مدارک مورد احتیاج به طور عمومی به توضیح زیر است:

1 - پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار و در صورت داشتن پاسپورت قدیم.

2 - دو قطعه عکس 5 /4 × 5 / 3.

3 - شناسنامه.

4 - کارت ملی.

5 - مدارک شغلی:

کارمند بخش دولتی (حکم کار گزینی-کارت پرسنلی-6 عدد فیش حقوقی).

بخش خصوصی (گواهی شغلی-روزنامه رسمی-آگهی تاسیس-آخرین روزنامه رسمی-قبض پرداخت اقتصادیات-لیست بیمه پرسنل و در صورت داشتن قرارداد شرکت با شرکت های دیگر).

مشاغل آزاد: (جواز کسب-قبض پرداخت اقتصادیات-اجاره نامه یا سند مالکیت محل فعالیت-لیست پرسنل- کاتالوگ-تائیدیه جواز از اتحادیه).

6 - سند مالکیت منزل.

7 - سند ازدواج.

8 - سابقه بیمه.

9 - دفترچه بیمه.

10 - پرینت بانکی 6 ماه گذشته.

11 - تمکن اقتصادی.

12 - در صورت داشتن سهام.

13 - در صورت دارا بودن سپرده بانکی.

14 -عدم سو پیشینه.

15- آخرین مدرک تحصیلی.

16- سند ماشین.

17-دعوت نامه و مدارک اقتصادیاتی شخص دعوت نماینده.

18- اسکن pr یا کپی سیتی زن شیپ، کپی پاسپورت کانادایی.

19-پروانه دائم.

20-پروانه مطب و کارت نظام پزشکی برای پزشکان.

21-ریز نمرات برای ویزای تحصیلی.

22-گواهی اشتغال به تحصیل برای محصلین.

23-پرینت رنگی از تمام سفرهای دارای مهر و ویزای سال های گذشته.

تذکر: شرکت هایی که جزء تحریم می باشند مدارک شغلی نباید ارائه نمایند.

در ضمنً مسافران جهت مصاحبه می بایست به یکی از کشورهای اطراف (ترکیه، دبی، ارمنستان و…) به دفتر vac مراجعه نمایند.

اخذ ویزای supervise

همچنین این شرکت علاوه بر اقدام ویزای توریستی برای عموم اقدام به ویزای supervisa (ویژه والدین) نیز می نماید که تفاوت آن با ویزای معمولی multiple 5 ساله این است که در این ویزا مدت اقامت حداکثر تا 6 ماهه می تواند باشد ولی ویزای supervise که ویژه والدین هست، امکان مدت اقامت تا یک سال را به شما می دهد. برای دریافت این ویزا احتیاج به یک سری آزمایشات پزشکی در داخل ایران هست که قصران گشت هماهنگی آن را با پزشکان مورد اعتماد سفارت انجام می دهد. همچنین احتیاج به صدور بیمه نامه از طرف شخص دعوت نماینده برای والدین هست که همه این خدمات با مشاوره شرکت قصران گشت انجام می گردد.

این شرکت در مورد برگزاری تورهای کانادا نیز اقدام تخصصی می نماید. تورها با خدمات luxury برای مسافران عزیز ارائه می گردد؛ اقامت در بهترین هتل های زنجیره ای با گشت های ویژه و شرکت در سمینارهای مربوط به سفر در کانادا صورت می گیرد. این تورها به صورت انفرادی و گروهی قابل اجرا می باشند.

آژانس مسافرتی قصران گشت در مورد ویزای تحصیلی کانادا نیز اقدامات مربوط به پذیرش از دانشگاه و یا کالج را با توجه به سطح زبان و آخرین مدرک تحصیلی شخص، سطح اقتصادی و توانایی اقتصادی او به وسیله وکلا متخصص و مجرب انجام می دهد.

در رابطه با ویزای تحصیلی برای والدین نیز اقدامات لازم برای دریافت ویزای همراه کانادا با اعتبار 6 ماهه انجام می گردد. همچنین در این نوع ویزا که trv نیز گفته می گردد درصورتی که یکی از والدین دارای ویزای کار یا تحصیل در کانادا باشند، فرزندان آن ها برای دریافت ویزای تحصیلی احتیاجی به ارائه نامه قبولی از مدارس را ندارند و می توانند بدون وجود هرگونه مسئله ای برای ویزای کانادا درخواست نمایند.

اگر متقاضی خانم نیز در یکی از دانشگاه ها و یا کالج های معتبر کانادا به صورت تمام وقت پذیرفته گردد، همسر (آقا) می تواند برای ویزای fulltime کاری بدون احتیاج به مجوز در کانادا مشغول به کار گردد؛ این کار به صورت هم زمان و یا پس از اقدام ویزای تحصیلی و استقرار یکی از زوجین در کانادا صورت می پذیرد.

در مورد آن دسته از مسافرانی که پیروز به دریافت ویزا نشده اند، این دفتر اقدام به دریافت nedeoffile سفارت نموده و علت اصلی رد ویزا را پیگیری می نماید و با توجه به شرایط فرد مربوطه و مشاوره با وکیل مجرب در کانادا در رابطه با اقدام مجدد برای فرد مذکور پیگیری های لازم را انجام می دهد. Note office سفارت برای پرونده هایی اقدام می گردد که دلایل ردی آن ها واضح نیست و یا به صورت کلی داده ارائه شده باشد. برای دریافت جزئیات ردی احتیاج به note office هست که با توجه به جزئیات مربوطه اقدام مجدد انجام می پذیرد.

آژانس هواپیمایی قصران گشت همه روزه آماده مشاور جهت صدور ویزای توریستی و تحصیلی هست.

با اطمینان کامل به تاریخچه ثبت و قابل اعتماد این آژانس اقدام به ویزا کنید؛ در کلیه مراحل کار این شرکت پشتوانه شما هست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 382

به "دریافت ویزای کانادای از آژانس قصران گشت" امتیاز دهید

2 کاربر به "دریافت ویزای کانادای از آژانس قصران گشت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت ویزای کانادای از آژانس قصران گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید