دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از برگزاری دوره های متنوع مدارس کسب وکار، به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز اطلاع داد.

دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در مرداد و شهریور امسال، مدارس کسب وکار در 2 دوره، با حدود 15عنوان آموزشی و شرکت 500 دانشجوی دانشگاه شیراز برگزار گردید.

کنعانی عنوان کرد: در دو مدرسه تابستانی کسب وکار که با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید، درمجموع حدود10هزار نفرساعت آموزش های متنوع ارائه شد که براساس نظرسنجی های پیوسته، رضایت نزدیک به 80درصدی را به دنبال داشت.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز توضیح داد: این مرکز با همکاری عناصر فعال در اکوسیستم دانش بنیان مانند پارک علم و فناوری استان فارس، بنیاد ملی نخبگان استان فارس، دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه خلیج فارس بوشهر، از ابتدای امسال دوره های متعدد آموزشی و مهارت افزایی کسب وکاری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های پیروز پیشین در این مرکز مانند دوره های نوآفرین و کرانه، از برنامه ریزی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه، برای چند دوره متنوع دیگر اطلاع داد.

کنعانی اعلام کرد: مدارس کسب وکار، دوره هایی مقدماتی برای ورود دانشجویان و علاقه مندان به حوزه نوآوری و کارآفرینی است که در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز طراحی و اجرا می گردد و در انتها به شرکت کنندگان، گواهی انتها دوره اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1458

به "دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید