دکوراسیون اتاق غذاخوری به روشی ایده آل، شیک و دکوراتیو

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون اتاق غذاخوری به روشی ایده ال استفاده از دیوار کانونی یا Accent Wall است. سعی کنید در دکوراسیون خود حتما به روشی مناسب دیوار کانونی را متمایز و برجسته سازید. یکی از مناسب ترین روش ها برای این کار، استفاده از اکسسوری ارزشمندی مانند یک تابلوی هنری عظیم و جذاب یا کلکسیون دیواری، مشتکل از بشقاب های آنتیک دیوار می باشد.

دکوراسیون اتاق غذاخوری به روشی ایده آل، شیک و دکوراتیو

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یکی دیگر از مهم ترین کارها برای تزئین دکوراسیون محیط غذاخوری استفاده از عنصر دکوراتیو مرکزی روی میز غذاخوری است. چون در صورت فقدانش دکوراسیون اتاق با تمام زیبایی ممکن بازهم ناقص به نظر خواهد رسید. مناسب ترین ایده برای انتخاب این عنصر تناسب آن با فصل است. برای مثال کاسه عظیم و شیشه ای حاوی میوه درخت بلوط در پاییز یا دانه های انار در زمستان می تواند جلوه ای بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون مکان غذاخوری شما بوجود بیاورد. اما ایده ای که عمومیت دارد و همواره زیبا و خوشایند است، یک گلدان یا یک ظرف پر از گل های تازه و زیبا است که احساس فضا را تازه، باطراوت و لطیف می سازد.

همچنین دستمال سفره ها و حلقه دستمال سفره ها از جمله اکسسوری های کاربردی و دکوراتیو برای دکوراسیون غذاخوری هستند و جایگاهشان در چیدمان میز غذاخوری حتمی است. با یاری آنها می توان به چند روش به میز جلوه داد و رنگ و طرح های جدید و متنوع وارد دکوراسیون کرد. بهتر است برای ضیافت های رسمی از دستمال سفره های پارچه ای استفاده کنید. اما برای سرو وعده های غذایی در حالت غیر رسمی و راحت از دستمال سفره های کاغذی استفاده کنید.

از به کار بردن و انتخاب رنگ های متعدد و پراکنده بپرهزید. رنگ های مرتبط با هم انتخاب کنید تا دکوراسیون از حالت منسجم و یکپارچه خود خارج نشود. اگر میز غذاخوریتان گرد است. از بشقاب های مربع شکل برای سرو غذا استفاده کنید و برعکس. اگر میز غذاخوری مربع یا مستطیل شکل است از بشقاب های گرد استفاده کنید زیرا در این صورت شکل و حالت بشقاب ها و میز بیشتر و بارزتر خودنمایی می نمایند.

منبع: اتاق
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1394

به "دکوراسیون اتاق غذاخوری به روشی ایده آل، شیک و دکوراتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق غذاخوری به روشی ایده آل، شیک و دکوراتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید