راهنمای خرید انواع توستر اسمگ SMEG از نمایندگی اسمگ لوکس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تقریباً می توان گفت که خوردن یک وعده صبحانه خوشمزه می تواند باعث افزایش انرژی در طول روز گردد. اما مهم ترین مسئله این است که چه چیز هایی صبحانه را خوشمزه تر و دلچسب تر می نماید! بله درست فکر نموده اید نان برشته شده.

راهنمای خرید انواع توستر اسمگ SMEG از نمایندگی اسمگ لوکس

نان برشته شده یا همان نان هایی که در توستر قرار می دهیم و به صورت برشته شده تحویل می گیریم می تواند حس یک صبحانه یا میان وعده دلچسب را برای ما تداعی کند.

آیا شما هم علاقه به میل کردن نان برشته شده دارید؟

متاسفانه امروزه در بازار لوازم خانگی، توستر های بی کیفیت زیادی وجود دارند که دارای مشکلاتی همانند، کیفیت پایین، طراحی ظاهری نا زیبا، سوزاندن نان، نداشتن درجه برشته شدگی نان، خرابی دستگاه در کوتاه مدت و ..... هستند. ما در این مطلب قصد داریم که شما را در انتخاب یک توستر با کیفیت و با دوام هدایت کنیم.

مطمئناً همه شما نام برند اسمگ را حداقل یک بار شنیده اید که همواره سخن از کیفیت بالا، طراحی زیبا، رنگ بندی مجذوب نماینده و ویژگی های بسیار زیاد محصولاتش است. شرکت ایتالیایی اسمگ در سال 1948 به وسیله ویتوریو برتازونی تاسیس شده است، و نام برند اسمگ که مخفف چند کلمه ایتالیایی (Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla) به معنای کارخانه فلزکاری گواستالا است را روی محصولات خود گذاشته است.

معرفی توستر اسمگ

یکی از محصولات مجذوب نماینده و با کیفیت کمپانی اسمگ؛ توستر اسمگ است که دارای رنگ بندی و طراحی مخصوص شرکت اسمگ است. طراحی توستر های اسمگ، بنابر احتیاج های خاص انجام می گردد. این برند درکنار فناوری های مورد احتیاج توستر های خود زیبایی آن ها را هم در نظر گرفته است و از برترین طرح ها و رنگ ها استفاده می نماید. بنابر نظر کارشناسان، مواد به کار رفته در توستر اسمگ بسیار با کیفیت است چرا که توستر های اسمگ از فناوری های به روز استفاده نموده اند.

بعلاوه توستر های با کیفیت و مجذوب نماینده برند اسمگ با آزمایش های سخت وکنترل های دقیق شرکت اسمگ فراوری می شوند. توستر ها حاوی تجهیزات کاملاً به روزی هستند و می توانند احتیاج کاربران را به خوبی رفع نمایند.

توستر های برند اسمگ دارای چه ویژگی هایی هستند؟

توسترهای زیبای اسمگ دارای ویژگی های جالب و متعددی هستند که موجب شده است این محصول هواداران بسیار زیادی پیدا کند؛ از ویژگی های این محصول می توان به مواردی همانند، سیستم یخ زدایی اشاره نمود، برای همه پیش آمده است که جهت افزایش کیفیت و طعم نان یا کلوچه در طولانی مدت، نان ها را در فریزر به صورت یخ زده قرار می دهند، به همین دلیل هنگام استفاده مدت زمان زیادی ضروری است تا یخ نان باز گردد؛ اما به یاری سیستم Defrost یا یخ زدایی که از ویژگی های توستر نان اسمگ است، با زدن دکمه مورد نظر می توان عملکرد یخ زدایی را در عرض چند دقیقه انجام داد.

یکی دیگر از ویژگی های توسترهای اسمگ وجود، سینی توستر است؛ این قابلیت برای زمانی کاربرد دارد که می خواهید نان و کلوچه را از داخل اسمگ بردارید، اما خرده های نان ریزش خواهند داشت. به همین دلیل برای این که بعد از هربار استفاده دور و بر دستگاه توستر احتیاج به تمیز کردن نداشته باشد، سینی جمع آوری در زیر توستر تعبیه شده است و پس از استفاده از توستر، می توانید این کشو را بیرون آورده و به راحتی تمیز کنید.

طراحی ظاهری توستر اسمگ

توستر های اسمگ که یکی از محصولات با کیفیت برند اسمگ ساخت کشور ایتالیا هستند، از استیل ضد رنگ ساخته شده اند و اهرم توستر اسمگ نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. طراحی بدنه محصولات اسمگ در در پنج رنگ سفید، طلایی، کرم، قرمز و سبز پاستیلی است. اگر در پی محصولات لوازم پخت و پز اسمگ هستید برترین پیشنهاد این است که به این صفحه مراجعه کنید.

یکی از ویژگی های معروف توستر های اسمگ طراحی دولچه گابانا در بدنه محصولات است که کاملاً با دست طراحی شده و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. بعلاوه طراحی پرچم ها در بدنه توستر های اسمگ هواداران خاص خود را دارد.

البته نا گفته نماند که تمامی محصولات اسمگ دارای رنگبندی های شیک و طراحی زیبا هستند و شما می توانید آن ها را با هم ست نموده و از هارمونی مجذوب نماینده آشپزخانه شیک خود با محصولات اسمگ لذت ببرید.

کار کردن با توستر های اسمگ بسیار راحت است؛ به طوری که هر چیزی را که می خواهیم برشته کنیم درون شیار های مربوطه قرار می دهیم و سپس دستگاه را روشن می کنیم. البته باید توجه داشته باشید که درجه حرارت را به طور متناسب تنظیم کنید. بعد از آن دستگاه آغاز به پخت نان ها نموده و در نهایت به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. و در آخر به یاری دسته های کاملاً عایق و بعلاوه اهرم مخصوص؛ می توانید نان ها را بیرون آورید بدون آن که آسیبی به دست شما وارد گردد.

آیا توستر های اسمگ فقط قابلیت گرم کردن نان را دارند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر توستر های اسمگ می توانند نان ها و شیرینی های حلقوی را به راحتی تست نمایند به طوری که قسمت زیر آن تست گردد و روی آن نرم باقی بماند.

توستر های با کیفیت و لوکس اسمگ را از کجا خریداری کنیم؟

شما می توانید توستر های زیبا و خاص برند اسمگ را از سایت وارد نماینده اسمگ با نام اسمگ لوکس خریداری فرمائید. فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس یکی از نمایندگی های انواع محصولات برند اسمگ در ایران است که خدمات منحصربه فردی را به مشتریان ارائه می نماید. این مجموعه با جدیدترین و لوکس ترین محصولات و کادر مجرب متشکل از مشاوران فروش حرفه ای، توانسته است لطافت محصولات لوکس زیبا را با برترین کیفیت در بازار ایران عرضه کند.

توستر های اسمگ با ضمانت کالا و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رسد. با سایت اسمگ شما خریدی امن و راحت را تجربه خواهید کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2457

به "راهنمای خرید انواع توستر اسمگ SMEG از نمایندگی اسمگ لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید انواع توستر اسمگ SMEG از نمایندگی اسمگ لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید