برطرف مسائل کسب وکار و توسعه ایده های استارتاپی در اینوتکس 2023

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از 19 تا 22 اردیبهشت با هدف برطرف مسائل کسب وکار و توسعه ایده های استارت آپی برگزار می گردد.

برطرف مسائل کسب وکار و توسعه ایده های استارتاپی در اینوتکس 2023

در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده گردد. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در 18 حوزه تخصصی مدل و توسعه کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، اینترنت اشیاء، سلامت، منابع انسانی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری، فین تک و اینشورتک، فناوری های همگرا، روابط عمومی، بازاریابی، فناوری بلاکچین، تیم سازی، رهبری، استراتژی، مدیریت محصول، رابط کاربری، تجربه کاربری، هوش مصنوعی، حقوقی، مجوزها، صادرات، طراحی صنعتی و برندینگ به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

سال جاری قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار گردد، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای بعضی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس 2023، هر متقاضی از وقت مشاوره 20 دقیقه ای استفاده می نماید و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.سال جاری برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت ها و حوزه های تخصصی آن ها اجرا شده و جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا می گردد.

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می توانند به وسیله آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت نمایند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2416

به "برطرف مسائل کسب وکار و توسعه ایده های استارتاپی در اینوتکس 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل کسب وکار و توسعه ایده های استارتاپی در اینوتکس 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید