سرقت و ضرب و جرح مادر شهید انصاری

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سارقان مسلح از منزل مادر شهید سرقت کردند. یکی از آن ها هنوز دستگیر نشده است.

سرقت و ضرب و جرح مادر شهید انصاری

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، یکی از دزدان که با اسلحه وارد منزل مادر شهید شد و دست به سرقت زد هنوز دستگیر نشده است.

ساعت حدود یک بعدازظهر 20 اسفند ماه، صدای زنگ در خانه مادر شهید محمدرضا انصاری در شهرستان شوش استان خوزستان به صدا درآمد.

پیرزن آیفون را جواب داد و کسی که پشت در بود خودش را مامور اداره برق معرفی کرد و از صاحب خانه درخواست کرد که در را باز کند.

اما خانم انصاری در را باز نکرد و پشت در حیاط رفت. فرد غریبه بار دیگر خودش را مامور برق معرفی کرد و صاحب خانه در را گشود. همان موقع دزدی که پشت در بود مشت محکمی به پیشانی مادر شهید کوبید و با همدستش پیرزن را داخل ساختمان بردند.

برادر شهید انصاری در شرح روز حادثه گفت: دو دزد وارد خانه ما شده و دست و پای مادرم را با چادر نمازش بسته بودند. آن ها گوشواره مادرم را از گوشش کشیده بودند، طوری که گوشش بریده بود و روی چادر و سجاده اش خون ریخته بود. بعد فک و صورت او را روی زمین کوبیده بودند تا او را وادار نمایند جای گاوصندوق را بگوید، با اینکه ما در خانه مان گاوصندوق نداریم. یکی از دزدان با قنداق اسلحه کلاشینکفی که در دست داشت به پهلوی مادرم ضربه زده بود و بعد خانه را به هم ریخته و حدود ده میلیون تومان پول از کمد خانه مان سرقت کردند. گوشی آیفون را هم با خود برده بودند. مقداری طلا و پلاک شهید را هم ربودند.

یکی از دزدان مسلح متواری است

برادر شهید در ادامه گفت: به جز دو نفری که وارد خانه ما شده بودند، یک نفر هم به عنوان آمار دهنده با گروه دزدان همکاری داشت که الان او و یکی از دزدان دستگیر شده اند. مادر من دزدی را که وارد خانه شده بود از میان ده متهم دیگر شناسایی کرد، اما آن دزدی که اسلحه به دست داشت و وارد خانه مان شده بود، هنوز دستگیر نشده است. حتی دزدی هم که مادرم او را شناسایی نموده اعتراف ننموده و می گوید در سرقت نقشی نداشته است. او یک دزد سابقه دار است.

اقدام خانواده دزدان برای رضایت از خانواده شهید

برادر شهید در خصوص اقدام خانواده دزدان در جهت اخذ رضایت گفت: زمانی که از آگاهی برگشتیم خانواده دزدان پشت در منزل ما بودند. اینجا جو عشایری است و آن ها برای اخذ رضایت آمده بودند. اما تا دستگیری عامل اصلی این ماجرا و روشن شدن موضوع رضایت نمی دهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1753

به "سرقت و ضرب و جرح مادر شهید انصاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت و ضرب و جرح مادر شهید انصاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید