عرضه خشک کن لباس هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از راه دور

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شیائومی اخیرا یک خشک کن لباس تازه را به مجموعه محصولات خود اضافه نموده است. این محصول که Smart Clothes Dryer Pro نام دارد، قادر است تا 35 کیلوگرم بار را حمل کند و در واقع همان خشک کن لباس هوشمند میجیا ارتقاء یافته است.

عرضه خشک کن لباس هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از راه دور

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، این گجت بسیار نازک، طوری طراحی شده است که می توان به راحتی آن را مخفی کرد، پس از استفاده می توان به راحتی آن را جمع و در سقف پنهان کرد. ضخامت میله این خشک کن در هنگام تا شدن به 9.8 سانتی متر می رسد. Smart Clothes Dryer Pro میجیا دارای یک صفحه نمایش LED منحنی بزرگ است که روشنایی آن را می توان به وسیله برنامه میجیا شیائومی تنظیم کرد.

کاربران می توانند با استفاده از این نمایشگر سطوح روشنایی را بر اساس احتیاج خود تنظیم نمایند. این گجت هوشمند به 16 گیره، میله خشک کن، 4 میله افقی و 42 سوراخ آویز مجهز شده است.

خشک کن لباس تازه شیائومی می تواند به طور یکپارچه با زیست بوم هوشمند شیائومی ادغام گردد. کاربران می توانند این گجت را به وسیله Xiao AI Voice، برنامه میجیا، یک کنترل از راه دور و یک نمایشگر کنترل نمایند.

این خشک کن تازه دارای چندین مکانیسم محافظ داخلی برای ایمنی بیشتر و یک موتور DC می باشد. حالت های مختلفی برای نصب این خشک کن وجود دارد.

کاربران می توانند آن را بر روی انواع سقف های چوبی، بتنی، گچی و سقف کاذب نصب نمایند. کمپین تامین اقتصادی جمعی این خشک کن، از 7 سپتامبر با قیمت راه اندازی 1199 یوان شروع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2318

به "عرضه خشک کن لباس هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه خشک کن لباس هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید