عکس ، رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری تمرین را رها کرد ، سفر با هلی کوپتر برای خرید ماشینی که دشمن کریس داشت!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ستاره پرتغالی روز دوشنبه، 11 می 2021، تمرین یوونتوس را رها کرد و به کارخانه فراری رفت تا یک سوپراسپرت 2 میلیون دلاری بخرد، درست یک روز پس از شکست تحقیرآمیز این باشگاه مقابل رقیب میلان.

عکس ، رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری تمرین را رها کرد ، سفر با هلی کوپتر برای خرید ماشینی که دشمن کریس داشت!

به گزارش خبرنگاران این بازیکن 38 ساله دو سال قبل به همراه آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس و جان الکان، رئیس اکسور و رئیس فراری، با هلیکوپتر به مارانلو رفت. Exor شرکت هلدینگی است که به وسیله خانواده آنیلی اداره می گردد و یوونتوس و فراری را کنترل می نماید.

روزنامه ایتالیایی Corriere Della Sera گزارش داد که رونالدو یک فراری مونزا SP1 قرمز رنگ خریداری نموده است که ارزش آن 1.95 میلیون دلار است و فقط با دعوتنامه قابل خرید است. سایر افرادی که برای خرید این خودرو دعوت شده اند عبارتند از زلاتان ابراهیموویچ (منتقد و دشمن همیشگی کریس) که برای آث میلان بازی نموده است.

فراری با ارایه مونزا SP1 و SP2 کلاس نوی به نام آیکونا (Icona) را بنیانگذاری نموده، این کلاس مدل های فوق العاده خاص را در بر خواهد گرفت. فراری ادعا می نماید که به واسطه استفاده گسترده از فیبر کربن، محصولات نو این کمپانی از لحاظ نسبت قدرت به وزن در میان تمامی اتومبیل های دو نفره پیشتاز هستند. بد نیست اشاره کنیم SP1 و SP2 به ترتیب وزنی برابر با 1500 و 1520 کیلوگرم دارند، البته فراری آپشنی را در نظر گرفته که در صورت سفارش، بخش های غیر ضروری حذف شده و از وزن مدل ها کاسته می گردد.

مونزا SP1 و SP2 بر اساس مدل محبوب و پرطرفدار 812 سوپرفست شکل گرفته و از قوای محرکه ای مشترک بهره می برند. نیروبخش این دو مدل زیبا، همان موتور 6.5 لیتری V12 است که در واقع از موتور 6.3 لیتری لافراری اشتقاق یافته اند. این موتور حجیم توانایی فراوری 809 اسب بخار قدرت و 719 نیوتن متر گشتاور را دارد.

با تکیه بر چنین نیروگاه توانمندی، فراری مونزا SP1 و SP2 در عرض تنها 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می نمایند. برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر در ساعت این دو به 7.4 ثانیه زمان احتیاج داشته و قادر هستند در مسیر مستقیم مرز سرعت 300 کیلومتر در ساعت را پشت سر بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2414

به "عکس ، رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری تمرین را رها کرد ، سفر با هلی کوپتر برای خرید ماشینی که دشمن کریس داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری تمرین را رها کرد ، سفر با هلی کوپتر برای خرید ماشینی که دشمن کریس داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید