فرامرزیان: پرداخت های اقتصادی به فدراسیون ژیمناستیک متوقف شده است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، ژاله فرامرزیان با اشاره به شرایط فدراسیون ژیمناستیک و یادآوری اینکه سال گذشته سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از فدراسیون به وزارت ورزش ارسال کرد، گفت: در این گزارش دو پیشنهاد مطرح شد. بر اساس این پیشنهادها که مبنی بر معرفی دبیر و خزانه دار به هیات تخلفات بود، ما این کار را انجام دادیم.

فرامرزیان: پرداخت های اقتصادی به فدراسیون ژیمناستیک متوقف شده است

وی با یادآوری اینکه دبیر و خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک جزو کارمندان وزارت ورزش نبودند، اعلام کرد: بنابراین موضوع در هیات تخلفات قابلیت رسیدگی نداشت. همان موقع به رئیس فدراسیون گفتیم تا زمانی که دادگاه صالحه تشکیل گردد، ادامه فعالیت این دو نفر به صرفه و صلاح دولت نیست و انشاالله که این دو نفر در آن دادگاه رای برائت بگیرند و به کار خود ادامه بدهند.

معاون توسعه منابع اقتصادی وزارت ورزش تاکید نمود: ما تکلیف خود را انجام دادیم چون الزام سازمان بازرسی بود. به فدراسیون گفتم که ادامه فعالیت آنها به صلاح نیست تا در موضوع در مراجع ذیصلاح رسیدگی گردد.

فرامرزیان با بیان اینکه گزارش دقیق تخلفات قبلاً به طور رسمی در یک نامه به رئیس فدراسیون ژیمناستیک ارسال شده و تمام موضوعات مطرح شده است، اعلام کرد: اینچه درگاهی مدعی شده که بازرسی صحبت نموده و این موضوع رفع شده است. ما بار دیگر مکاتبه کردیم و سازمان بازرسی این موضوع را نقض کرد و همچنان بر رای خود در این ماجرا پابرجا بود.

این معاون وزیر ورزش تصریحکرد: ما اقدام قانونی انجام دادیم و فدراسیون نیز باید اقدام کند. تا آن موقع نیز به دلیل عدم رعایت صرفه و صلاح دولت نمی توانیم پرداختی به فدراسیون داشته باشیم. ما این موارد را در سه جلسه به فدراسیون گفتیم و هیچ خصومتی با هیچکس نداریم.

وی یادآور شد: من صرفا در عرصه وظیفه ام کار میکنم و هیچ تمایلی هم برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک ندارم، چون این کار از جنس کار تخصصی من نیست و برایم قابل تصور هم نیست. بنابراین تکذیب می کنم. در واقع صحبت کردن در این باره جالب نیست. نوع اقدامات ما کاملا قانونی بوده و آرزو داریم مباحثی که سازمان بازرسی مطرح نموده، در دادگاه مربوطه رای برائت داد.

آیا احتمال تغییرات در فدراسیون وجود دارد یا نه؟، فرامرزیان در پاسخ به این پرسش گفت: من نه مسئول تغییر رئیس فدراسیون هستم و نه مرجع تصمیم گیری در این باره؛ من فقط مسئول حوزه خودم هستم. از نظر من ممکن است مشابه این تخلفات در فدراسیون های دیگر هم باشد. اینکه این تعامل صورت نگرفت که این مسائل حل گردد، مسئله اصلی این فدراسیون است، یعنی عدم تعامل با مراجع نظارتی و بازرسی باعث شده که آن جهت اصلاحی مورد نظر قابل رویت نباشد، ما هم به دلیل اینکه منابع دولت را در اختیار فدراسیون قرار می دهیم، مسئول آن هستیم که به صرفه و به منافع دولت کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 902

به "فرامرزیان: پرداخت های اقتصادی به فدراسیون ژیمناستیک متوقف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: پرداخت های اقتصادی به فدراسیون ژیمناستیک متوقف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید