فضای ورزشی دانشگاه&zwnjها به مناسبت روز دانشجو افزایش یافت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، 9000 متر مربع زیربنای فضای ورزشی جدید به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان به بهره برداری رسید.

فضای ورزشی دانشگاه&zwnjها به مناسبت روز دانشجو افزایش یافت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران،به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی، با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای 16 آذر گفت: دانشجویان در طول تاریخ به مسائل جامعه حساس بوده و احساس مسئولیت اجتماعی کرده اند و امروز هم به همین دلیل می کوشند این رسالت را دنبال نمایند.

وی اضافه کرد: زندگی دانشجویی علاوه بر آموزش و پژوهش و برنامه های فرهنگی با ورزش و شور و نشاط نیز همراه است و اقدامات سازمان امور دانشجویان در بخش تربیت بدنی برای غنای همین بخش است.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت سلامتی و تندرستی دانشجویان برای مسئولان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه زیادی به ورزش دانشجویی صورت گرفت و بویژه در دولت دوازدهم افتتاح فضا های ورزشی شتاب گرفت.

وی با اشاره به اینکه در آیین امروز بهره برداری از 9000 متر مربع فضای ورزشی آغاز می شود گفت: از هفته دولت تا به امروز 40 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه ها افتتاح شده است و در دهه فجر نیز از پروژه های دیگری بهره برداری خواهد شد.

در این آیین، فضا های ورزشی از قبیل زمین چمن مصنوعی و کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه های فردوسی مشهد، صنعتی شاهرود، شیراز، مراغه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، فنی و حرفه ای بیرجند، تربیت بدنی صفا دشت و دریانوردی و علوم دریایی چابهار مورد افتتاح قرار گرفتند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1544

به "فضای ورزشی دانشگاه&zwnjها به مناسبت روز دانشجو افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای ورزشی دانشگاه&zwnjها به مناسبت روز دانشجو افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید