قدردانی جهانگیری از مردم به دلیل صرفه جویی در مصرف برق

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون اول رئیس جمهور از مردم و واحد های صنعتی بزرگ به دلیل صرفه جویی در مصرف برق قدردانی کرد.

قدردانی جهانگیری از مردم به دلیل صرفه جویی در مصرف برق

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور دومین جلسه مدیریت مصرف برق کشور به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تأکید مجدد بر مدیریت مصرف به منظور جلوگیری از قطع برق و خاموشی ها، اظهار امیدواری کرد: با اجرای مصوبات دولت، تداوم همکاری مردم و بهره گیری از راهکار های ارائه شده، کشور از این مقطع حساس که با اوج مصرف برق روبرو هستیم، با کمترین هزینه عبور کند.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی وزارت نیرو در خصوص کاهش مصرف برق از طریق واحد های صنعتی بزرگ، همکاری مردم و همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای مصوبات دولت برای مدیریت مصرف برق قدردانی کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین عملکرد رسانه ملی را در روز های اخیر در آگاهی بخشی به جامعه موثر و مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با نهاد های مدنی و سازمان های مردم نهاد و هم اتحادیه ها و اصناف برای کاهش مصرف برق شد.

در این جلسه که وزرای کشور، نیرو، نفت و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند پس از ارائه گزارش تفصیلی وزارتخانه های نیرو و صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین شرایط تولید و توزیع برق از طریق نیروگاه ها، راهکار های کمک به صنایع به منظور جلوگیری از کاهش تولید، برخی قطعی های موردی برق و پیشنهادات و پیش بینی ها در خصوص مدیریت بهینه مصرف انرژی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1931

به "قدردانی جهانگیری از مردم به دلیل صرفه جویی در مصرف برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی جهانگیری از مردم به دلیل صرفه جویی در مصرف برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید