قیمت و تاریخ عرضه پیکسل 5 لو رفت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به نظر می رسد نسل جدید گوشی های پیکسل زودتر از حد انتظار روانه بازار می شوند. طبق یک سند فاش شده از طرف شعبه آلمان اپراتور مخابراتی Vodafone، در تاریخ 25 سپتامبر (4 مهر) گوشی های پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G رسما عرضه خواهند شد. در این میان همانطور که انتظار داشتیم خبری از گوشی پیکسل 5 ایکس ال نیست.

قیمت و تاریخ عرضه پیکسل 5 لو رفت

همچنین به گفته یک یوتیوبر آلمانی، پیکسل 5 با قیمت 630 یورو (با احتساب مالیات ارزش افزوده این کشور که 16 درصد است) روانه بازار آلمان می شود. با وجود مالیات 16 درصدی، چنین قیمتی برای یک گوشی دارای اسنپ دراگون 765G نسبتا گران محسوب می شود و برای مقایسه می توانیم به پیکسل 4 اشاره کنیم که در این کشور با قیمت پایه 730 یورو راهی بازار شده است.

پیکسل 4a 5G هم 487 یورو قیمت خواهد داشت که حدود 150 یورو از مدل استاندارد گران تر است. البته باید خاطرنشان کنیم علی رغم شباهت در نام این دو گوشی، از لحاظ سخت افزاری تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و 4a 5G را می توان به نوعی جایگزین پیکسل 5 ایکس ال در نظر گرفت.

این گوشی مانند پیکسل 5 همراه با تراشه اسنپ دراگون 765G به دست کاربران می رسد ولی پیکسل 4a از اسنپ دراگون 730G بهره می برد. همچنین نباید 6.2 اینچی بودن نمایشگر آن را از قلم بیندازیم. در ضمنً به لطف تصویری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد باید انتظار تعبیه دو دوربین اصلی و اولترا واید را در پنل پشتی آن داشته باشیم.

  • بخشی از مشخصات گوگل پیکسل 5 فاش شد

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1377

به "قیمت و تاریخ عرضه پیکسل 5 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و تاریخ عرضه پیکسل 5 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید