لیگ حرفه ای یا لیگ برتر بیانیه نویس های فوتبال ایران؟!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بازار بیانیه نویسی در فوتبال ایران داغ تر از همواره شده و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال باید فکری عاجل برای این اتفاق کند.

لیگ حرفه ای یا لیگ برتر بیانیه نویس های فوتبال ایران؟!

به گزارش خبرنگاران، این روزها فعال ترین بخش در باشگاه های فوتبال ایران بخش رسانه ای آنها است و هر روز شاهد هستیم آنها نسبت به اتفاقات اتفاق افتاده در فوتبال واکنش نشان می دهند. فقط کافی است فدراسیون فوتبال یا کمیته هایش تصمیمی بگیرند آن وقت است که باید شاهد حمله بیانیه نویس های لیگ برتر به این کمیته ها باشیم.

این بخش ها در باشگاه ها آنقدر فعال کار می نمایند که نقش آنها حتی از تیم دورن زمین شان هم پررنگ تر است. بعضی باشگاه ها از ابتدای فصل در بیانیه نویسی صدرنشین هستند اما تیم درون زمین شان آنقدر پررنگ کار ننموده و حتی نتایج قابل توجهی نگرفته است. ظاهراً مدیران باشگاه ها و تفکرات مدیریتی به این سمت و سو رفته که هرچقدر سر و صدای آنها در رسانه ها و فضای مجازی بیشتر باشد پیروز تر هستند.

بعضی باشگاه ها در فوتبال ایران در تمامی شبکه های اجتماعی برای رساندن اعتراض خود به گوش مسئولان یا دلخوش کردن طرفدارانشان فعالیت می نمایند و همین مسئله باعث شده تا یک باشگاه بی سر و صدا مثل پیکان هم همین رویه را در پیش گرفته و اعتراض های خود را نشان بدهد یا باشگاهی مثل خلیج فارس ماهشهر هم اقدام به صدور بیانیه نمایند.

در واقع این روزها بیشتر از اینکه تیم ها در زمین برای کسب نتیجه کوشش نمایند، سعی دارند در بیرون زمین از خجالت هم دربیایند و با صدور بیانیه های فراوان رضایت طرفداران شان را نه در مستطیل سبز بلکه در خارج از زمین جلب نمایند. هر چه بیانیه تند و تیزتر و پُرکنایه تر؛ جلب رضایت طرفدار بیشتر. شاید اگر باشگاه ها نصف این انرژی را در زمین می گذاشتند شاهد بازی های بهتر و باکیفیت تری بودیم اما اکنون آنها کیفیت را در صدور بیانیه می دانند نه در نمایش درون زمین. آیا این شیوه فعالیت باشگاه ها در لیگی که حرفه ای نامگذاری شده کمکی به فوتبال ایران می نماید؟

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که کمیته های اخلاق و انضباطی بارها با صدور اطلاعیه از برخورد با بیانیه دهندگان و توهین نمایندگان خبر داده اند اما این تهدیدها در حد همان بیانیه و اطلاعیه و حرف بوده و خبری از برخورد در واقعیت نیست. انتظار می رود فدراسیون فوتبال و کمیته های انضباطی و اخلاق به شکلی با این رفتار باشگاه ها برخورد نمایند که نوع تفکر در فوتبال کشور و به خصوص در سطح اول تغییر نموده و همه باشگاه ها بیشتر روی مسائل فنی تمرکز نمایند تا صدور بیانیه نویسی و زورآزمایی در فضای رسانه ای.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2262

به "لیگ حرفه ای یا لیگ برتر بیانیه نویس های فوتبال ایران؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ حرفه ای یا لیگ برتر بیانیه نویس های فوتبال ایران؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید