مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه با حضور رئیس اتاق کرمانشاه، رئیس خانه معدن استان، معاون امور استان ها و تشکل های اتاق ایران، مدیر تشکل های اتاق ایران و تعدادی از فعالان حوزه معدن استان کرمانشاه برگزار گردید.

مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه برگزار گردید

کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه در این نشست گفت: اگرچه نمی توان گفت کرمانشاه جز استان های معدنی کشور است اما پتانسیل های معدنی خوبی در کرمانشاه داریم و از همین رو خانه معدن نیز یکی از تشکل های مهم و توانمند استان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در کرمانشاه معدن کاران رشید و استخوان داری داریم که سال ها در این بخش فعالیت دارند، تأکید کرد: خانه معدن صدای رسای حوزه معدن استان است.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران ابراز امیدواری کرد: با برگزاری مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه و مشخص هیات مدیره آن، شاهد پویایی و ارتقای اهداف این تشکل مهم باشیم.

در ادامه علیخانی، معاون امور استان ها و تشکل های اتاق ایران نیز در این مجمع با بیان اینکه هویت اتاق ایران به بنگاه های مالی عضو آن است، اضافه نمود: بر اساس ساختارهای قانونی اتاق بازرگانی از دو رکن اصلی تشکیل شده که شامل اتاق های بازرگانی استان ها و بعلاوه تشکل های مالی است.

وی ادامه داد: تشکل های مالی نقش بسزایی در تحقق اهداف اتاق بازرگانی دارند و می توانند در زمینه دادن پیشنهادات برای نهادهای تصمیم گیری در کشور مؤثر باشند.

معاون امور استان ها و تشکل های اتاق ایران با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی از یک سو به عنوان صدای رسای بخش خصوصی برای بیان مسائل و ارائه پیشنهادات از سوی فعالان مالی برای قوای سه گانه محسوب می گردد و از سوی دیگر مشاوره برای سه قوه را بر عهده دارد، تأکید کرد: تحقق شایسته این نقش ها صرفاً با اتکا به تشکل های مالی میسر است.

وی اضافه نمود: اتاق با اتکا به دیدگاه های تشکل ها می تواند صدای رسای بخش خصوصی باشد و به نقش مشورتی خود عمل کند.

معاون امور استان ها و تشکل های اتاق ایران از تأکید اتاق ایران بر لزوم توسعه کمی و کیفی تشکل های مالی در سراسر کشور یاد کرد و اضافه نمود: یکی از مهم ترین تشکل ها مربوط به حوزه معدن است که سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارد.

به گفته علیخانی، با توجه به معادن گستره و صنایع معدنی بزرگی که در کشور داریم، تشکل های حوزه معدن از تشکل های با اهمیت محسوب می شوند و از همین رو توسعه تشکل های حوزه معدنی در اتاق های بازرگانی سراسر کشور در برنامه است.

وی ادامه داد: تشکل های حوزه معدن، می توانند صدای رسای بخش معدن باشند تا مسائل این حوزه را بتوان به گوش حوزه های تصمیم گیری کلان کشور رساند.

مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه با حضور 30 نفر از 47 نفری که واجد شرایط بودند تشکیل شد و در این مجمع هفت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی البدل برای مدت سه سال انتخاب شدند.

محمدعارف ابراهیمی با 29 رأی، محمدرضا کارگر با 26 رأی، ابراهیم امیدی با 24 رأی، بهروز چاره جو با 24 رأی، احسان مردانی مرجانی با 23 رأی، غلامرضا کریمی با 22 رأی و علی محمد امیریان با 20 رأی به عنوان اعضای اصلی و امیر زرگوش با هفت رأی و سعید رضا جعفری با پنج رأی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره خانه معدن کرمانشاه انتخاب شدند.

بعلاوه مهدی محمودی با 19 رأی و جهانبخش حاتمی با 9 رأی به عنوان بازرس انتخاب شدند و اتاق کرمانشاه نیز تقبل کرد، برای مدت یک سال دفتر این تشکل را در اختیار آنها قرار دهد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2223

به "مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی مؤسسین خانه معدن استان کرمانشاه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید