محمد رهبری: خبرهای خوبی از شمشیربازی در راه است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ملی پوش شمشیربازی ایران پس از نایب قهرمانی در جام جهانی ایتالیا گفت: ششمیربازی تا الان نشان داده همواره شگفتی ساز بوده و هر چقدر بیشتر به آن اعتماد گردد، مطمئن باشید جواب خوبی می دهد.

محمد رهبری: خبرهای خوبی از شمشیربازی در راه است

محمد رهبری در گفت و گو با خبرنگاران درباره نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی ایتالیا بیان نمود: این مدال بخشی از راه ما است و ما تمام سعی و کوشش خود را می کنیم تا بتوانیم در وهله اول سهمیه تیمی المپیک 2020 را بگیریم و بعد مدال خوبی را در المپیک به دست آوریم. به شمشیر بازی هر چقدر بیشتر اعتماد گردد و امکانات بیشتری در اختیارش بگذارند مطمئن باشند که جواب خوبی می گیرند. شمشیربازی تا الان نشان داده همواره شگفتی ساز بوده و انشاالله در المپیک 2020 هم یک شگفتی بزرگ خلق می نماید.

او با اشاره به نتایج مسابقات قبل از جام جهانی ایتالیا گفت: از آنجا که در دوران بدنسازی بودیم نتوانستیم در چند مسابقه قبلی نتیجه خوبی بگیریم اما دیگر بدن هایمان از حالت بدنسازی در آمده است. از لحاظ آمادگی جسمانی و آمادگی تخصصی شمشیربازی به بالاترین حد رسیده ایم.

رهبری در خصوص تأثیر این مدال در روحیه تیم برای مسابقه بعدی تاکید نمود: این مدال ما را خیلی شادمان کرد و سال 97 را با مدال به سرانجام رساندیم. این مدال باعث شد روحیه ما مضاعف گردد و انرژی بگیریم و مطمئن باشید خبرهای خوب در راه است و همه مسابقات با خبرهای خوب به سرانجام می رسانیم.

ملی پوش ایران در سرانجام گفت: تشکر ویژه از آقایان فخری و چراغی و روانشناس مان آقای قاضی عسگر دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 311

به "محمد رهبری: خبرهای خوبی از شمشیربازی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: خبرهای خوبی از شمشیربازی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید