مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی رفع می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد از برطرف مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی اطلاع داد.

مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی رفع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سپنتا نیکنام، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به مسائل دانش آموزان استثنایی در ایاب و ذهاب به مدرسه، گفت: با انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه ای میان شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری، سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد، مقرر شد دو دستگاه ون مناسب سازی شده برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی قرار گیرد.

او اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه پرداخت دستمزد راننده بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد بوده و آموزش و پرورش استثنایی نیز متعهد است تا علاوه بر مدیریت و هماهنگی این اقدام، سایر هزینه های جاری وسایل نقلیه مذکور از قبیل نگه داری، بیمه و بنزین را پرداخت نماید.

نیکنام با اشاره به یکی از وظایف شهرداری در تأمین وسیله نقلیه برای عموم شهروندان، گفت: بخشی از افراد جامعه، معلولانی هستند که نمی توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده نموده و باید برای رفاه آن ها نیز تدابیری اندیشیده گردد.

او اضافه کرد: پیش از این نیز، دو دستگاه ون برای حمل و نقل معلولان ضایع نخاعی، از سوی شهرداری در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفته و تمامی هزینه های حمل و نقل و دستمزد راننده نیز از سوی شهرداری پرداخت می گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1412

به "مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید