معاون سازمان امور مالیاتی کشور: مقابله با فرار های مالیاتی به شکل جدی پیگیری می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مقابله با فرار های مالیاتی به شکل جدی پیگیری و دنبال می گردد.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور: مقابله با فرار های مالیاتی به شکل جدی پیگیری می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران محمدمسیحی شامگاه یکشنبه در جمع بعضی از صاحبان واحد های فراوریی و صنعتی کاشان با اشاره به اینکه سعی نموده ایم یک موازنه بین حوزه فراوری و نظام مالیاتی در کشور ایجاد کنیم، گفت: نگاه سازمان امور مالیاتی عدم مزاحمت برای بخش فراوری است.

وی با اشاره به اینکه برای واحد های شناسنامه دار مالی کشور در حوزه مالیات تسهیلاتی ارائه کنیم، ابراز داشت: یکی از این تسهیلات آنالیز پرونده های واحد های فراوریی در محل استقرار این واحدهاست.

رأی هیچکدام از اعضای هیئت های حل اختلاف مالیاتی بر رأی دیگری سنگینی ندارد

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه هیئت های حل اختلاف مالیاتی مستقل است، توضیح داد: رأی هیچکدام از اعضا بر رأی دیگری سنگینی ندارد و حکم با رأی اکثریت صادر می گردد.

وی با بیان اینکه برطرف تعهد ارزی در اختیار سازمان امور مالیاتی نیست، گفت: برطرف تعهد ارزش فقط در دو بخش صادرات خدمات فنی و بخش کشاورزی مستثنی شده است.

سازمان امور مالیاتی بر مبنای گزارش محیط زیست عوارض آلایندگی را وصول می نماید

مسیحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث عوارض آلایندگی واحد های صنعتی متولی اصلی سازمان حفاظت از محیط زیست است، بیان داشت: سازمان امور مالیاتی بر مبنای گزارش محیط زیست عوارض آلایندگی را وصول می نماید.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در وصول مالیات پذیرش خود اظهاری است، اضافه کرد: سال جاری بر طبق ماده 97 و تبصره ماده 100 برای صنوف و صنایع 70 درصد اظهارنامه ها بدون رسیدگی مورد قبول واقع شد.

طی 3 سال آینده پذیرش اظهارنامه ها بدون رسیدگی به 90 درصد افزایش پیدا کند

معاون سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم طی سه سال آینده پذیرش اظهارنامه ها بدون رسیدگی به 90 درصد افزایش پیدا کند، گفت: یکی از مهمترین سیاست های سازمان امور مالیاتی مقابله با فرار های مالیاتی است که به صورت جدی پیگیری و دنبال می گردد.

وی با بیان اینکه قرار نیست برای واحد های فراوریی مزاحمتی ایجاد کنیم، تاکید نمود: ما با فرار های مالیاتی و افراد پنهان کار به صورت جدی مقابله می کنیم تا فراوریکنندگان با فراغ بال در بخش فراوری فعال باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1633

به "معاون سازمان امور مالیاتی کشور: مقابله با فرار های مالیاتی به شکل جدی پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سازمان امور مالیاتی کشور: مقابله با فرار های مالیاتی به شکل جدی پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید