مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های مسکن مهر پرند با اشاره به اینکه انتها امسال آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور است، گفت: فاز 8 و 9 پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا انتها بهمن ماه امسال به اتمام خواهد رسید.

مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، احمد اصغری مهرآبادی که برای بازدید از فرایند تکمیل پروژه های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود، افزود: عملیات ساختمانی سایر فاز های این پروژه هم تا پایان سال 99 به اتمام خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه ها را مناسب بیان نمود و گفت: متولیان ساخت این پروژه ها متعهد شدند تا پایان امسال تمامی پروژه های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از فرایند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روز های آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد بازدید خواهد کرد.

بررسی ها نشان می دهد که میانگین قیمت معاملات مسکن در شهر تهران، فرایند صعودی دارد بطوری که میانگین قیمت معاملات مسکن در شهر تهران در هشت ماه ابتدایی سال 98 معادل 12 میلیون و 617 هزار تومان بوده و در هشت ماهه منتهی به آبان امسال این رقم به 27 میلیون و 828 هزار تومان رسیده است.

تحولات قیمت مسکن در شهر تهران نیز اختلاف فاحشی را نشان می دهد و بر اساس بررسی های اجرا شده معاملات آبان ماه امسال حاکی از میانگین متوسط خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی معادل 59 میلیون و 398 هزار تومان در منطقه یک دارد و این رقم برای منطقه 18شهر تهران معادل 11 میلیون و 904 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1627

به "مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید