میرلوحی ناظر هیات واگذاری سهام شهروند و همشهری شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - در جلسه امروز شورا، اعضای حاضر یک ناظر و دو کارشناس خبره را برای برنامه عملیاتی اقدامات و زمانبندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه انتخاب کردند. بر این اساس، محمود میرلوحی به عنوان ناظر و سعید اسلامی بیدگلی و فخریه کاشان به عنوان کارشناسان خبره انتخاب شدند.

میرلوحی ناظر هیات واگذاری سهام شهروند و همشهری شد

دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز به صورت حضور و مجازی در محل شورا برگزار گشت. دومین دستور امروز درباره انتخاب یک نفر از اعضای شورا به عنوان ناظر و دو نفر صاحبنظر و خبره در اجرای بندهای (ه) و (د) ذیل ماده 3 مصوبه برنامه عملیاتی اقدامات و زمانبندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکته ای خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه بود.

سید حسن رسولی خزانه دار شورا در این رابطه اظهار داشت: دوستان مصوبه خوبی در آبان ماه داشتند. در ماده سوم این مصوبه شورا برای هیات واگذاری تعیین تکلیف کرده است که در ترکیب هیات واگذاری یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان عضو ناظر باید حضور داشته باشد.

او اضافه کرد: دو نفر نیز صاحبنظر خبره به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بوجه و تصویب شورای اسلامی شهر تهران باید در هیات نظارت وجود داشته باشد.

رسولی گفت: با هماهنگی که با دکتر حناچی اجرا شده است، اگر دوستان امروز موافق باشند و به پیشنهاد ما رای بدهند، عملا ظرف کمتر از یک ماه امکان عملیاتی شدن مصوبه 14/8 فراهم می شود و به طور تعیین با توجه به تقسیم کار اجرا شده، این تصمیم عملیاتی خواهد شد.

او اضافه کرد: مهندس میرلوحی مباحث اقتصادی را در کمیسیون برنامه و بودجه به نمایندگی از شورای شهر پیگیری خواهد کرد. یعنی تمام مباحث اقتصادی مرتبط با مدیریت شهری در این کمیته به عهده مهندس میرلوحی است و به عنوان ناظر در هیات واگذاری خواهد بود.

رسولی اظهار داشت: دو نفر کارشناس خبره هم یکی آقای فخریه کاشان معرفی شده است. او سال ها معاون مرحوم نوربخش به عنوان رئیس وقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود و دکتر اسلامی نفر دومی است که مورد نظر ماست.

او اضافه کرد: رویکرد کمیسیون برنامه و بودجه و پیشنهاد این دو نفر به شورا، مبتنی بر یک رویه واحد است. این دو نفر یک نفر از بین افراد صاحب تجربه، آشنا و فعال به حوزه بازار سرمایه و بورس انتخاب شده است. فخریه کاشان به اقرار همه متخصصین یکی از افراد صاحب نظر است. نفر دوم را هم اصرار داشتیم از بین جوانان فارغ التحصیل و در عین حال آشنا و فعال در بازار سرمایه باشد که به صورت کتبی و رسمی دکتر سعید اسلامی بیدگلی را معرفی کردیم.

خزانه دار شورا گفت: پیشنهاد من این است که اگر صلاح می دانید به هر سه نفر رای بدهید که این مصوبه در جریان اجرا قرار گیرد.

پس از سخنان رسولی این دستور بدون مخالف و موافق به رای گذاشته شد. با رای اعضای شورای شهر، محمود میرلوحی عضو شورا با 19 رای به عنوان ناظر و فخریه کاشان و اسلامی به ترتیب با 10 و 11 رای به عنوان اعضای ناظر واگذاری سهام شهروند و همشهری انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1539

به "میرلوحی ناظر هیات واگذاری سهام شهروند و همشهری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرلوحی ناظر هیات واگذاری سهام شهروند و همشهری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید