میلان به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید؛ لوکا یوویچ گزینه تقویت خط حمله

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد که باشگاه میلان در جابجایی ژانویه برای جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید اقدام خواهد نمود.

میلان به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید؛ لوکا یوویچ گزینه تقویت خط حمله

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مهاجم صربستانی بعد از انتقال پر سر و صدا به رئال مادرید در تابستان سال 2019 هرگز نتوانسته انتظارات طرفداران این تیم را برآورده کند و مصدومیت ها و حواشی فراوان باعث شده که لوکا یوویچ نتواند بازی های خوب خود در آینتراخت فرانکفورت را برای لوس بلانکوس نیز به نمایش بگذارد. نمایش های ضعیف لوکا یوویچ در ترکیب رئال مادرید باعث شد که شایعاتی در رابطه با جدایی زودهنگام او از این تیم به گوش برسد و حتی در تابستان گفته شد که زین الدین زیدان میخواهد به جای او بورخا مایورال را به عنوان ذخیره کریم بنزما در تیم خود حفظ کند .

از طرفی باشگاه میلان یکی از مشتریان پر و پا قرص مهاجم صربستانی در جابجایی تابستانی به شمار می آمد و حتی مذاکراتی برای انتقال لوکا یوویچ به سن سیرو نیز شکل گرفت اما نهایتاً او در جمع کهکشانی ها ماندگار شد. در همین ارتباط کوریره دلو اسپورت گزارش داده که باشگاه میلان همچنان شرایط جذب لوکا یوویچ را آنالیز می نماید و در این راستا میخواهد این بازیکن را در جابجایی زمستانی پیش رو به شکل قرضی به خدمت بگیرد.

صربستان با وجود به تساوی کشاندن کار در لحظات پایانی بازی برابر اسکاتلند توسط لوکا یوویچ، نهایتاً در ضربات پنالتی مغلوب شد تا از صعود به رقابت های یورو بازماند. لوکا یوویچ که در جابجایی تابستانی سال 2019 در انتقالی پر سر و صدا از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوسته بود، هرگز نتوانسته مدت زمان حضور خود در سانتیاگو برنابئو انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت ها و البته حواشی بسیار زیادی روبرو بوده است.

در این بین طی هفته های گذشته نقدها نسبت به لوکا یوویچ به اوج خود رسیده بود. با وجود تمام این حواشی او به اردوی تیم ملی صربستان برای ملاقات حساس برابر اسکاتلند دعوت شد و حتی شب گذشته از دقیقه 70 فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد و صربستان با یک گل از اسکاتلند عقب بود، این ستاره رئال مادرید بود که ناجی تیم ملی کشورش شد و توانست در دقیقه 90 گل تساوی بخش صرب ها را وارد دروازه اسکاتلند کند تا کار به وقت های اضافه کشیده گردد. با این حال گل یوویچ نیز باعث نشد که صربستان جواز حضور در رقابت های یورو را کسب کند چرا که آنها نهایتاً در ضربات پنالتی کار را به اسکاتلند واگذار کردند.

در اوایل شیوع ویروس کرونا بود که اخبار عجیبی در خصوص لوکا یوویچ، ستاره جوان و صربستانی رئال مادرید منتشر شده و حتی شایعات حاکی از احتمال حبس شش ماهه این بازیکن بود. اما حالا مشکل لوکا یوویچ حل شده و مسئله ای این بازیکن جوان را تهدید نخواهد نمود. لوکا یوویچ با دادستانی صربستان به توافق رسیده و برای نقض قوانین قرنطینه در هنگام بازگشت به این کشور در ماه مارس فقط 30 هزار یورو جریمه پرداخت خواهد نمود. در آن مقطع لوکا یوویچ مجوز سفر به صربستان را از باشگاه رئال مادرید دریافت کرد، اما پیش از سپری کردن دوره 14 روزه قرنطینه تصاویری از او در جشن تولد نامزدش منتشر شده و این تصاویر خشم مردم صربستان را برانگیخت.

پس از رخ دادن این اتفاق ابتدا لوکا یوویچ جریمه شد، اما امتناع وی از پرداخت این جریمه منجر به تشکیل پرونده قضایی شد. پس از آن بود که ابتدا یوویچ جریمه شد، اما امتناع وی از پرداخت این جریمه منجر به تشکیل پرونده های قضایی گشت. در آن مقطع دادستانی خواهان صدور حکم شش ماه زندان برای این مهاجم 23 ساله شد، اما طبق ادعای کادناکوپه او اکنون با مقامات قضایی برای پرداخت جریمه به توافق رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1442

به "میلان به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید؛ لوکا یوویچ گزینه تقویت خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید؛ لوکا یوویچ گزینه تقویت خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید