نخستین واکنش ستاره ژاپنی بعد از پیوستن به لیورپول

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خرید جدید لیورپول پوشیدن پیراهن این تیم را رویای خود دانست و تاکید نمود که بی صبرانه در انتظار بازی نخست خود است.

نخستین واکنش ستاره ژاپنی بعد از پیوستن به لیورپول

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، تاکومی مینامینو، هافبک ژاپنی سالزبورگ با لیورپول به توافق نهایی رسید و قرارداد 4 ساله امضا کرد تا شاگرد یورگن کلوپ گردد.

او بعد از عقد قرارداد با قرمز پوشان آنفیلد گفت: رویای من این بود که بازیکن لیورپول شوم و بسیار خوشحالم که این رویا برآورده شد و بی صبرانه در انتظار ملاقات نخست خود هستم.

این هافبک ژاپنی ادامه داد: یکی از اهداف بزرگ من بازی در لیگ برتر انگلیس بود و تصور کنید که با پیراهن تیم بزرگ لیورپول هم به این هدف رسیدم. لیگ جزیره قوی ترین لیگ در دنیا است. امیدوارم که بتوانم روزهای خوبی را رقم زنم. فکر می کردم که راهی این لیگ شوم اما حضور در لیورپول را تصور نمی کردم.

مینامینو درباره رویارویی با لیورپول در دو ملاقات سالزبورگ لیگ قهرمانان اروپا گفت: در آن دو ملاقات به خوبی متوجه قدرت لیورپول شدم. آن ها تا خاتمه فشار می آورند و از نظر تاکتیکی و فنی بسیار خوب هستند. هدفم با لیورپول قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا است.

مینامینو برای طرفداران تیم ملی فوتبال ایران هم شناخته شد و پایه گذار شکست ایران برابر ژاپن در جام ملت های آسیا 2019 بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 798

به "نخستین واکنش ستاره ژاپنی بعد از پیوستن به لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین واکنش ستاره ژاپنی بعد از پیوستن به لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید