نیمکت پرستاره پرسپولیس در بازی امشب مقابل نساجی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، یحیی گل محمدی در شرایطی که با ترکیب کاملا تهاجمی برابر نساجی در همان دقایق ابتدایی به گل برتری دست یافته، روی سکو نیز بازیکنان تاثیرگذاری در اختیار دارد.

نیمکت پرستاره پرسپولیس در بازی امشب مقابل نساجی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمال کامیابی نیا، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، مهدی عبدی، مهدی شیری، بوژیدار رادوشوویچ، علی شجاعی، مهدی مهدی خانی و مهدی شریفی بازیکنان هستند که یحیی گل محمدی در این بازی آنها را در ترکیب اصلی قرار نداده تا با حضور روی سکوهای استادیوم آزادی در انتظار فرصتی برای خودنمایی در ترکیب این تیم باشند.

کامیابی نیا بعد از حضور در خط دفاعی این تیم که با موفقیت بزرگی هم در روزهای غیبت کنعانی زادگان همراه بود، اکنون رقابت را به سرلک و نوراللهی واگذار کرده و مهدی شیری نیز بعد از مدت ها حضور در سمت راست دفاعی، اینبار نیمکت نشین شده تا بار دیگر فرصت به سیامک نعمتی در این پست برسد. دیگر چهره قابل اعتنای سرخ ها روی سکوها، امید عالیشاه است.

کاپیتان دوم پرسپولیس که در هفته های خاتمهی نیم فصل نمایشی چشمگیر در ترکیب این تیم داشت تا شایعات حول جدایی اش را خاتمه دهد و اکنون بار دیگر به نیمکت قفل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1757

به "نیمکت پرستاره پرسپولیس در بازی امشب مقابل نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت پرستاره پرسپولیس در بازی امشب مقابل نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید