هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های 4 ستاره بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هتل هریتیج ساتورن بانکوک با اتاق ها و سوئیت هایی به سبک مدرن و کلاسیک با امکاناتی مانند حمام های خصوصی به همراه حوله و وسایل بهداشتی، تراس، شسوار، تهویه مطبوع، یخچال ومینی بار به خوبی پذیرای مهمانان این شهر است.

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های 4 ستاره بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

همچنین وجود دستگاه چای و قهوه ساز در اتاق ها این امکان را به مهمانان می دهد که در هرموقع از روز بتوانند نوشیدنی موردعلاقه شان را میل نمایند. از جمله امکانات هتل هریتیج ساتورن بانکوک می توان به اینترنت وای فای در لابی و صندوق امانات در قسمت پذیرش اشاره نمود.

برای راحتی مهمانان، امکان سرو صبحانه در اتاق نیز فراهم شده است. هتل هریتیج ساتورن بانکوک تنها 15 دقیقه پیاه روی تا ایستگاه ترن هوایی Surasak BTS قطار هوایی و خیابان Silom فاصله است.

از این رو به دلیل موقعیت مکانی هتل هریتیج ساتورن یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به فرهنگ، معابد و گشت و گذار می باشد. در هنگام عصر خیایان های اطراف هتل به محیطی شلوغ و پرتردد برای خرید و سرگرمی تبدیل می گردد.

اتاق های مبله هتل هریتیج ساتورن بانکوک که با سبک های متفاوتی از نقش گل های رنگارنگ تزئین شده و زیبایی آن ها همراه با چوب های تیره رنگ بیشتر شده است.

سوئیت های لوکس که دارای امکانات متفاوتی است مانند مکانی برای نشستن که بهترین مکان برای پذیرایی از مهمانان است. فرودگاه بین المللی دن موئنگ نزدیکترین فرودگاه به هتل The Heritage Hotels Sathorn است.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1404

به "هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های 4 ستاره بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های 4 ستاره بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید