واژگونی تانکر سوخت در بستان آباد؛ 3 نفر جان باختند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد از امدادرسانی نجات گران این جمعیت به اتوبوس واژگون شده در راستا اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان بستان آباد اطلاع داد.

واژگونی تانکر سوخت در بستان آباد؛ 3 نفر جان باختند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، علی مرسلی گفت: در پی بارش برف در استان آذربایجان شرقی و لغزنده بودن جاده ها صبح امروز شنبه 27 آذرماه 1400ساعت 8:30 یک دستگاه اتوبوس در محور اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده روستای خیرآباد بستان آباد واژگون شده بود که بلافاصله همه عوامل امدادی اعم از راهداری و پلیس راه و جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: این حادثه 2 جان باخته و 7 مصدوم داشت که از این تعداد 2 نفر به صورت سرپایی مداوا و هر 7 نفر به وسیله عوامل امدادی و اورژانس جهت ادامه درمان به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال یافتند و پیکرهای جان باختگان رهاسازی و به مراجع زی ربط تحویل داده شد.

رئیس هلال احمر بستان آباد اضافه کرد: در فاصله 200 متری این حادثه همزمان یک دستگاه تانکر سوخت در اتوبان پیامبر اعظم واژگون و راننده آن در دم جان باخته بود که به وسیله نیروهای امدادی رهاسازی و تحویل مراجع مربوطه شد.

مرسلی گفت: در این حادثه 20 نفر ازنجات گران و امدادگران و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد به بهره گیری از 5 دستگاه خودروی امدادی نقش آفرینی کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2122

به "واژگونی تانکر سوخت در بستان آباد؛ 3 نفر جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی تانکر سوخت در بستان آباد؛ 3 نفر جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید