واکنش کولیبالی به رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر: به سیاه پوست بودنم افتخار می کنم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدافع تیم فوتبال ناپولی با رفتارهای نژادپرستانه طرفداران اینتر در جریان بازی دو تیم واکنش نشان داد.

واکنش کولیبالی به رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر: به سیاه پوست بودنم افتخار می کنم

به گزارش خبرنگاران ، کالیدو کولیبالی، مدافع میانی سنگالی تیم فوتبال ناپولی که شب گذشته (چهارشنبه) در جریان بازی خارج از خانه تیمش مقابل اینتر بارها از سوی اولتراهای (هواداران دوآشته) اینتر مورد اهانت های نژادپرستانه نهاده شد، پس از این بازی که با شکست یک بر صفر ناپولی سرانجام یافت، پیامی در توئیتر نوشت و در آن نسبت به اتفاقی که در استادیوم جوزپه مه آتزا رخ داد، اظهارنظر کرد.

او که در دقیقه 80 این بازی به خاطر تشویق طعنه آمیز داور پس از نشان دادن کارت زرد به این بازیکن سنگالی، کارت زرد دومش را هم گرفت و اخراج شد، در صفحه شخصی اش نوشته است: من از نتیجه بازی ناراحتم و از آن بیشتر بابت تنها گذاشتن برادرانم در زمین بازی. با این حال من به رنگ پوستم افتخار می کنم، به رگ و ریشه فرانسوی، سنگالی، تعهدم به ناپولی و به مرد بودنم افتخار می کنم.

در جریان بازی با وجود آنکه سه بار از بلندگوهای استادیوم هشدارهایی برای تعلیق بازی در صورت ادامه شعارهای تژادپرستانه هواداران اینتر اعلام شد، این اتفاق رخ نداد و همین موضوع خشم سرمربی ناپولی، کارلو آنچلوتی را هم درپی داشت. او تهدید کرد که در صورت تکرار چنین اتفاقاتی اگر مسئولان واکنشی نشان ندهند، مردانش زمین بازی را ترک خواهند کرد.

در همین حال شهردار شهر میلان که هوادار اینتر است، با انتشار بیانیه ای در صفحه فیسبوک خود از کولیبالی به خاطر اتفاقاتی که در استادیوم جوزپه مه آتزا رخ داد غذرخواهی و به کادر فنی اینتر پیشنهاد کرد که برای نشان دادن صندلی و ارزش بازیکنان سیاه پوست سری A برای بازی بعدی نراتزوری در سری A کوادوو آسامواه، هافبک سیاه پوست تیم را به عنوان کاپیتان به میدان بفرستد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 260

به "واکنش کولیبالی به رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر: به سیاه پوست بودنم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کولیبالی به رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر: به سیاه پوست بودنم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید