ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، اگرچه سامسونگ میخواهد چهار روز دیگر رسما از گوشی گلکسی A53 و دو گوشی دیگر از این سری رونمایی کند اما امروز شاهد جعبه گشایی این گوشی بودیم تا بدین ترتیب باز هم یک مراسم دیگر سامسونگ فقط جنبه تشریفاتی داشته باشد.

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

این روزها افشاگران حوزه فناوری، منابع خبری و تحلیلگران مختلف، اطلاعات راجع به گوشی های هوشمند را ماه ها قبل از رونمایی رسمی آن ها منتشر می نمایند. اگرچه بخشی از این اطلاعات همواره اشتباه هستند اما به مرور زمان آن قدر خبرهای موثق تر به آن ها اضافه می گردد تا در نهایت همه چیز یک محصول فاش گردد. در نتیجه در رویداد معرفی یک محصول، هیچ چیز شگفت انگیز یا غافلگیری خاصی را شاهد نیستیم. به همین دلیل هم بود که اپل تصمیم گرفت جلوی افشای اطلاعات پیرامون محصولات خود را بگیرد.

در حال حاضر شرکت آمریکایی اگر رویدادی را برگزار کند، قطعا یک سری ناشناخته ها وجود دارد که دلمان می خواهد در رابطه با آن ها بیشتر بدانیم. اما ویژگی های نرم افزاری یک سری از اپلیکیشن های گوشی های اندرویدی هم گاها در خبرها فاش می گردد تا تقریبا رویداد معرفی از آن ها غالبا یک مراسم تشریفاتی باشد که خرج روی دست شرکت ها می گذارد.

با این حال فعلا شرایط این طور پیش می رود. البته خیلی هم برای کاربران بد نیست چرا که آن ها می توانند خیلی زودتر از آنچه قرار است رونمایی گردد اطلاعات کسب نموده و برای خرید تصمیم گیری نمایند. برای مثال اکنون ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 به بیرون درز نموده که نه تنها به لطف آن می توانیم از بابت معینات فنی این گوشی مطمئن شویم بلکه حتی می توان به این موضوع هم پی برد که آیا شایعه اخیر مبنی بر حذف شارژر از درون جعبه میان رده های تازه سامسونگ واقعیت دارد یا فقط یک شایعه بوده است.

اینکه چطور این گوشی به دست این کاربر رسیده اصلا معین نیست ولی هرچه که هست به نظر می رسد شرکت کره ای اصلا اهمیتی هم به این موضوع نمی دهد. گلکسی A53 با پشتیبانی از قابلیت 5G قرار است چهار روز دیگر رسما به همراه دو گوشی گلکسی A73 و A33 رونمایی گردد. ویدیوی جعبه گشایی این گوشی هم کاملا واقعی به نظر می رسد، بنابراین ظاهرا وقتی گوشی را بخرید، همین تجربه را خواهید داشت.

از جمله نکات بسیار ناامیدنماینده در رابطه با این محصول حذف شارژر از درون جعبه است که باعث می گردد اشتیاق کاربران به خرید آن کم گردد یا حتی از بین برود. این روزها میان رده ها معمولا با شارژر راهی بازار می شوند و انتظار نداشتیم سامسونگ که اولین بار اپل را به خاطر حذف شارژر از جعبه گوشی هایش مسخره کرد خودش این کار را انجام دهد.

از آنجایی هم که دیگر خبری از هندزفری و قاب ژله ای ساده درون جعبه نیست، کاربر باید بعد از خرید این گوشی ها، مبلغ نسبتا زیادی را برای خرید آداپتور، هندزفری سازگار با گوشی و یک قاب خوب بپردازد که همه این ها دیگر برعهده شرکت سازنده نیست. البته بهانه این شرکت ها حفاظت از محیط زیست است هرچند در همین بسته بندی کوچک که گوشی درون آن قرار می گیرد، می توان هندزفری و آداپتور هم قرار داد. با این حال باید یک راهی هم برای جبران ضرر شرکت ها وجود داشته باشد که گویا با حذف شارژر و هدفون به این هدف می رسند.

در رابطه با ویدیو هم باید بگوییم که چون یک مِم است (meme، اتفاقات جالبی که در قالب متن، تصویر یا گیف به صورت طنز یا کنایه دست به دست می شوند)، به همین دلیل جلوه صوتی خیلی خوبی ندارد. به خصوص اینکه در ابتدای متن صدا خیلی بلند و گوش خراش است. بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از کلیک یا لمس گزینه پخش، حتما صدای دستگاه خود را کم یا قطع کنید چون هیچ اطلاعات مفیدی در طول این ویدیوی 40 ثانیه ای منتشر نمی گردد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2224

به "ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید