با گوشی هوشمند آنر 70 آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، یکی از گوشی های هوشمندی که به تازگی از سوی برند آنر معرفی شده است، گوشی Honor 70 است.

با گوشی هوشمند آنر 70 آشنا شوید

برند آنر (Honor) که پیش از این تحت برند هوآوی فعالیت می کرد و در سال 2020 از هوآوی جدا شد، به تازگی گوشی هوشمند Honor 70 را روانه بازار نموده است. به نوشته پایگاه گالف بیزنس این گوشی هوشمند در پی رقابت در زمینه عکاسی و فیلمبرداری با گوشی های پرچمدار است.

در این گزارش آمده است: برند آنر به تازگی تازهترین گوشی هوشمند خود از سری N به نام آنر 70 را رونمایی نموده است. این گوشی تازه دارای سیستم دوربین سه گانه و طراحی به شکل منحنی و متقارن است.

برند آنر بعلاوه در این گوشی هوشمند عملکردی نوآورانه و کاربردی را ارائه داده است. در این ویژگی به کاربر اجازه داده می گردد تا یک فرد خاص را در یک ویدئوی گروهی و یا دو ویدئوی با کیفیت بالا به طور همزمان ردیابی کند.

زمانی که شما این گوشی هوشمند را بخرید این اقلام را در آن مشاهده خواهید کرد:

گوشی هوشمند آنر 70 (Honor 70)

شارژر آنر (سوپرشارژ)

سوزن درآوردن سیم کارت

کابل تایپ (Type-C)

دفترچه راهنما

قاب محافظ

محافظ صفحه نمایش

در ادامه طراحی های سری N این برند که دو حلقه در آن مشاهده می گردد، این گوشی هوشمند نیز از ویژگی طراحی متقارن بهره برده است. گفته می گردد این نوع طراحی از طراحی جواهرات الهام گرفته شده است. این گوشی هوشمند بعلاوه دارای ضخامت 7.91 میلی متری است و وزنی معادل 178 گرم دارد و به راحتی در کیف های دستی کوچک و یا جیب جا می گیرد.

بعلاوه این گوشی که برای سلایق مختلف طراحی شده است، در رنگ های متفاوت نقره ای کریستالی، مشکی، سبز زمردی و یخی هفت رنگ (Icelandic Frost) عرضه می گردد.

گوشی آنر 70 بر روی رابط کاربری سفارشی Magic UI 6.1 که مبتنی بر آندروید 12 است، عرضه می گردد. این گوشی بعلاوه به پردازنده گرافیکی Turbo X مجهز است که عملکرد دستگاه را به حداکثر می رساند. این گوشی بعلاوه با حافظه 128 و 256 گیگ و رم 8 گیگابایت عرضه می گردد.

دوربین اصلی این گوشی از نوع دوربین 54 مگاپیکسلی سونی IMX800 است و در کنار آن به یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی مجهز است که به عنوان دوربین ماکرو عمل می نماید. این گوشی بعلاوه به سنسور دوربین 1/1.49 اینچی سونی IMX800 مجهز است که نور بیشتری را برای عکس های گرفتن عکس هایی روشن تر در شب هنگام و محیط های تاریک دریافت می نماید.

این گوشی بعلاوه به یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن در جلو گوشی مجهز است.

با باتری 4800 میلی آمپری این گوشی، به همراه فناوری سوپرشارژ سریع سیمی 66 واتی، کاربران این گوشی می تواند تنها ظرف 20 دقیقه، گوشی خود را از 3 درصد شارژ به 60 درصد برسانند.

این گوشی بعلاوه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و دارای پردازنده اسنپدراگون 778 جی پلاس فایو جی (5G) شرکت کوآلکام است و دارای پردازنده ای هشت هسته ای است.

قیمت این گوشی با حافظه 128 گیگ در فروشگاه آمازون برای فروش در آمریکا به مقدار 655 دلار قیمت خورده و قیمت 256 گیگ آن در فروشگاه آمازون برای فروش در آلمان به مقدار 599 یورو قیمت گذاری شده است.

منبع: پایگاه Gulf Busines

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2320

به "با گوشی هوشمند آنر 70 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گوشی هوشمند آنر 70 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید