پیغام روشن توخل برای رئال مادرید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی پاری سن ژرمن تاکید نمود که اجازه جدایی به مهاجم جوان و گران قیمت تیمش را در تابستان نخواهد داد.

پیغام روشن توخل برای رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، کیلیان ام باپه با درخشش در پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

پست های که این بازیکن می گذارد نشان می دهد که او هم دوست دارد که پیراهن رئال را بر تن کند و همین باعث شده تا بحث های زیادی درباره حضور او در کهکشانیها به گوش برسد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درباره احتمال پیوستن جدایی ام باپه در تابستان گفت: ام باپه تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اجازه جدایی را به او نخواهیم داد. نه تنها ام باپه بلکه هیچ ستاره ای از تیم جدا نخواهد شد و به همه بازیکنان احتیاج داریم.

او ادامه داد: ام باپه بازیکنی کلیدی و بسیار اساسی در پاری سن ژرمن است. کار کردن با او مثل یک هدیه است. او به همراه مارکینوش، نیمار ،دی ماریا، ایکاردی، تیاگو سیلوا، کیمپمبه و ایکاردی در کوشش است تا پاری سن ژرمن را به جایگاهی که شایسته آن است برساند. این بازیکن جوان رابطه بسیار خوبی با نیمار دارد و این باعث شده است تا همه مسرور باشند. همکاری و رابطه خوب ام باپه با نیمار رمز قدرت پاری سن ژرمن است.

پاری سن ژرمن خود را آماده ملاقات حساس برابر سن آتین در فینال جام حذفی فرانسه می نماید که قرار است این ملاقات آدینه برگزار گردد.

توخل درباره این بازی گفت: آماده این ملاقات حساس هستیم. این یک ملاقات خاص و استثنایی است چرا ک نخستین بازی بعد از شیوع کرونا است. مدت ها است که به میدان نرفته ایم و اکنون همه بازیکنان انگیزه بازی کردن را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1309

به "پیغام روشن توخل برای رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام روشن توخل برای رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید