تور ارزان آلمان: چه تعداد ناشر فرانسوی در نمایشگاه فرانکفورت حاضر هستند؟

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، نمایشگاه کتاب فرانکفورت از چهارشنبه بیستم اکتبر کار خود را شروع خواهد نمود و این در حالی است که نسخه مجازی آن از روزهای قبل شروع شده است. سال جاری ناشران فرانسوی به صورت فعال در نمایشگاه حضور خواهند داشت و همان طور که اتحادیه ناشران این کشور (BIEF) اعلام نموده حدود 107 ناشر فرانسوی در آلمان حضور خواهند داشت.

تور ارزان آلمان: چه تعداد ناشر فرانسوی در نمایشگاه فرانکفورت حاضر هستند؟

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اتحادیه ناشران فرانسه اعلام نموده سال جاری در فضایی بیش از هزار متر مربع غرفه ناشران فرانسوی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برپا شده است که حدود 260 کارشناس فروش و بازاریابی هم از ناشران در این غرفه ها حضور دارند.

هفتادوسومین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت 28 مهر تا 2 آبان 1400 در حالی برگزار می گردد که ناشران بزرگ جهان و حتی ناشران کشور میزبان ترجیح داده اند به شکل مجازی در این آوردگاه حاضر شوند. نمایشگاه سال جاری در در دو نسخه فیزیکی و مجازی در حالی برگزار می گردد که پیش از این بسیاری از ناشران معتبر جهان از حضور فیزیکی در نمایشگاه انصراف داده بودند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2020

به "تور ارزان آلمان: چه تعداد ناشر فرانسوی در نمایشگاه فرانکفورت حاضر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: چه تعداد ناشر فرانسوی در نمایشگاه فرانکفورت حاضر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید