کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب پایتخت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، جانشین پلیس پیشگیری تهران عظیم از کشف 200 هزار عدد لوازم و تجهیزات رایانه از انباری در جنوب پایتخت اطلاع داد.

کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب پایتخت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: مأموران کلانتری 173 امین آباد در کنترل خودروهای مواصلاتی به شهر تهران و رصدهای اطلاعاتی دریافتند مالک انباری مقادیر فراوانی کالای قاچاق را در انباری اش در جنوب تهران دپو و جمع آوری نموده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری امین آباد پیروز به شناسایی محل انباری در جنوب تهران و هویت مالک آن شدند و تعیین شد که مالک انباری با همکاری نگهبان آن مقدار زیادی تجهیزات و لوازم جانبی رایانه قاچاق در آنجا تخلیه نموده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهمان و بازرسی اخذ و روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری 173 امین آباد به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند، توضیح داد: در آنالیز از داخل انباری 200 هزار عدد تجهیزات و لوازم جانبی رایانه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است که متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1398

به "کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید