کمپر؛ یک فلسفه تازه برای کفش

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کمپر، بیشتر از آنکه یک مدل کفش خاص باشد، یک استایل، فلسفه زندگی و یک شیوه خاص تفکر و ساخت کفش است؛ یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، کمپر یک شیوه تازه برای راه رفتن است!

کمپر؛ یک فلسفه تازه برای کفش

برای شناختن برند کمپر راهی جز شناختن تاریخچه آن نیست. کمپر در سال 1975 در مدیترانه به جهان آمد، جایی که به تنوع فرهنگی و البته سابقه ای طولانی در صنعت کفش سازی مشهور است.

به این ترتیب کمپر ماهیتی دوگانه از تنوع و انسجام در کنار طراحی و کاربرد منحصر به فرد را در خودش دارد. این برند اسپانیایی در هر یک از طراحی هایش، نه تنها پیرو سنت کفش سازی مدیترانه ای است، بلکه به نیازهای روز بازار و واقعیت های زندگی روزمره توجه دارد.

راحتی، دوام و سادگی، سه المان مهمی است که در طراحی های کمپر به یکدیگر گره خورده است.­ در شکل گیری هر مدل کمپر، نوعی پیچیدگی ساده و آرام و مهمتر از آن ابتکاری خاص به چشم می خورد.

کمپر راحتی و خلاقیت، سنت و مدرنیته و تکنولوژی و زیبایی شناسی را در هر ادغام می کند.

آنچه که کمپر طراحی می کند راحت، روزمره، کاربردی، زیبا و خوش ساخت است. هر مدل از کفش های کمپر در خود خلاقیتی منحصر به فرد دارد که به آن شخصیتی مستقل و خاص می دهد.

فلسفه این برند اسپانیایی آن است که روش های متنوعی برای راه رفتن وجود دارد و تنوع روش های راه رفتن به تعداد تک تک افرادی است که راه می روند به همین دلیل هم هر کفش کمپر تنها به یک استایل خاص محدود نیست بلکه هر کس می تواند تنها با یک مدل کفش کمپر یک استایل منحصر به فرد داشته باشد.

نگاهی نوآورانه در هر قدم

کمپر یک ذائقه متفاوت در طراحی کفش دارد، این برند می خواهد هر چیز را به شکلی جدید ترسیم کند.

برخی از مدل های خاص کمپر نوعی سنت را با خود دارند، آن ها را همیشه به شکل های مشابهی می توانید در مجموعه های مختلف این برند پیدا کنید. این مدل ها در واقع امضای خاص کمپر هستند.

دسته ای دیگر از از طراحی های کمپر، به ترندهای روز و استایل های مدرن توجه دارد. به این ترتیب کمپر می تواند نوعی آزادی انتخاب به وجود آورد تا هر کس بر اساس سلیقه شخصی اش بهترین انتخاب را داشته باشد.

یک جفت کفش کمپر برای این طراحی نمی شود، که استایلی خاص را به شما تحمیل کند، بلکه هر کس می تواند بهترین کمپر را برای خودش داشته باشد؛ یک کفش بی نظیر و راحت که وقتی آن را می پوشید احساس کنید، خود حقیقی تان را در آن پیدا می کنید.

کیفیتی بی نظیر در یگانگی با طبیعت

آخرین اما مهمترین ویژگی کمپر در تجربه یک کیفیت متفاوت است.

بهترین چرم های طبیعی مقاوم و ضدآب، همان چیزی است که کیفیت بالا و سبکی فوق العاده مدل های مختلف کفش کمپر را تضمین می کند.

قالب های کمپر از انواع کفش، بوت و نیم بوت زنانه و مردانه تا مدل های بچگانه، به نوعی طراحی می شود که با استخوان بندی و حرکات طبیعی پا سازگار باشد. قدم هایی که با کمپر بر می دارید حس نوعی یگانگی با زمین را به شما می دهد.

تکنولوژی مورد استفاده در طراحی انواع کفش کمپر، به نوعی است که نه تنها با جدیدترین فناوری های روز صنعت کفش سازی همگام است، بلکه به حفظ محیط زیست و طبیعت هم اهمیت می دهد.

احساس راحتی در هر قدم، هدف اصلی کمپر است. برای این برند اسپانیایی، سلامت فیزیکی کسی که با این کفش ها قدم برمی دارد، به اندازه نوآوری و خلاقیت در طراحی اهمیت دارد.

همه مدل هایی که نماد کمپر هستند

کمپر در هر فصل برخی از مفاهیم کلاسیک خود را بازآفرینی می کند و طراحی هایی جدید و خلاق خود را هم در کنار آن ها می چیند.

از قلم نیاندازید که در هر قدم از زندگی هر فرد، یک استایل خاص برای کمپر پنهان است.

از همان ابتدا کتانی و کفش روزمره، مفهومی متفاوت برای برند کمپر داشت. کفش های روزمره این برند، چیزی بین یک کفش کتانی و یک کفش خاص و شیک است. این کفش ها، بیش از هرچیز روی از بین بردن مرزهای بین اسپرت و رسمی تمرکز دارند.

کمپر را با این مدل های نمادینش بشناسید، مدل هایی که هر یک بر اساس یک مفهوم دسته بندی شده اند:

Pelotas:

این مدل یکی از شناخته شده ترین طراحی های کمپر است که از سال 1995 تاکنون، 11 میلیون جفت از آن به فروش رفته است.

این مدل کفش کمپر، با الهام از کفش های ورزشی پیشگام طراحی شده به طوری که در زیره آن 87 گریپ یا برجستگی کوچک به کار رفته، داخل آن دارای کفی کوسن دار است و ساختاری متمایز دارد.

دوقلوها Twins:

دو قلوهای کمپر در سال 1988 به جهان آمدند، زمانی که کمپر به این نتیجه رسید نه تنها هر جفت کفش باید طراحی منحصربه فردی داشته باشد، بلکه هر لنگه کفش هم باید با لنگه دیگر متفاوت باشد. از آن زمان تا به حال خلاقانه ترین مدل های کمپر با حالتی دوگانه شکل گرفتند.

اگر کمی تفاوت و خاص بودن چیزی است که شما را به وَجد می آورد، دوقلوهای کمپر را امتحان کنید.

Wabi & Peu:

تمایل به کاهش پیچیدگی ها در طراحی یک کفش، به خلق مدل های Wabi & Peu منجر شد. این مدل کفش راحتی، با الهام از هنر مینیمالیست و ساده ژاپنی طراحی شده و در عین راحتی بی نظیر، با طبیعت نیز سازگار است.

Beetle:

این خط تولید به ساختار خاصی که آن را بسیار سبُک کرده و پوشیدنش را آسان می کند، معروف است. از سال 2010 که این مدل به بازار ارائه شد، مدل کفش Beetle با زیره آناتومیک و بندهای کشی اش شناخته می شود.

Toðer:

این ها از طرحی های خاص و متفاوت کمپر به شمار می روند، کفش های زنانه و مردانه ای که با رنگ های چشم گیر هر کدام یک سبک ویژه به شمار می روند. آن ها اگرچه طراحی خلاقانه و متفاوتی دارند، اما DNA کمپر در همه آن ها پیدا می شود.

در نهایت می توان گفت کمپر از آن کفش هایی است که به سادگی نمی توانید از آن دل بکنید. اگرچه استایلیست های حرفه ای به شما پیشنهاد می دهند که هر روز یک جفت کفش تکراری نپوشید، اما اگر یکی از آن کفش های کلاسیک کمپر را بخرید، احتمالا نمی توانید به این توصیه عمل کنید و هر روز ناخودآگاه سراغش می روید.

برای دیدن جیدیترین کلکسیون کمپر شامل انواع کفش، بوت و نیم بوت زنانه، مردانه و بچگانه از همان جایی که هستید، به خبرنگاران بروید و با چند کلیک ساده خرید کنید.

قواعد اندازه گیری پا را بدانید و از خدمات پس از فروش خبرنگاران شامل یک هفته مهلت تعویض و پس دادن هم استفاده کنید.

منبع: دیجی استایل
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 747

به "کمپر؛ یک فلسفه تازه برای کفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپر؛ یک فلسفه تازه برای کفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید