کنایه سرمربی تراکتور به پیروزی های پرگل استقلال

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: امیدوارم تراکتور همان کیفیت دو ملاقات قبلی را مقابل نیروی هوایی عراق هم داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند.

کنایه سرمربی تراکتور به پیروزی های پرگل استقلال

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مسابقه با نیروی هوایی عراق گفت: بر اساس آمار و ارقام رسمی، تیم ما عملکرد خوبی در دو ملاقات نخست داشت و تیم برتر میدان بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. با این حال بازیکنان ما نهایت کوشش خود را به کار بردند.

وی اضافه نمود: قطعا تیم حریف هم از ما شناخت دارد و امیدوارم تراکتور همان کیفیت دو ملاقات قبلی را مقابل نیروی هوایی عراق هم داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند. ما آماده بازی هستیم و بررسی خوبی از حریف انجام دادیم. طرفداران مطمئن باشند که بازیکنان ما با کوشش بیشتر و روحیه بهتر به میدان می فرایند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصدومیت مهاجم نیروی هوایی عراق و غیبت او در ملاقات فردا، گفت: تیم ما یک تیم هجومی است. هر تیمی ممکن است بازیکنی را به هر دلیلی از دست بدهد و ما به این موضوع فکر نمی کنیم. برای بازیکن مصدوم تیم حریف هم آرزوی سلامتی دارم.

خطیبی با تاکید بر قرار دریافت تراکتور در گروهی سخت، یادآور شد: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های این مسابقات است و همه تیم ها شانس صعود دارند. با انجام ملاقاتهای نخست مرحله گروهی تیم ها از یکدیگر شناخت پیدا نموده اند و ما هم سعی می کنیم از نقاط ضعف حریفان استفاده کنیم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد صعود کند و امیدوارم از این گروه دو تیم صعود کند و یکی از آنها تیم تراکتور باشد.

وی ادامه داد: در سایر گروه ها، پیروزی های پر گل رخ می دهد که حکایت از فاصله تیم ها با یکدیگر دارد، اما در گروه ما این اتفاق رخ نداده و حتی تنها پیروزی کسب شده در این گروه با یک گل اختلاف بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1783

به "کنایه سرمربی تراکتور به پیروزی های پرگل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سرمربی تراکتور به پیروزی های پرگل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید