از بازی صخره نوردی Cairn با تریلری مجذوب کننده رونمایی شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شرکت The Game Bakers، سازنده بازی های Furi و Haven، از بازی نو خود با عنوان کایرن (Cairn) که اثری در سبک صخره نوردی است، رونمایی نموده است.

از بازی صخره نوردی Cairn با تریلری مجذوب کننده رونمایی شد

امریک توآ (Emeric Thoa)، کارگردان خلاقیت بازی، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

آدری لپرنس (Audrey Leprince)، مدیرعامل The Game Bakers افزود:

کایرن بازیکنان را در نقش کوهنوردی به نام آوا (Aava) قرار می دهد که در کوشش است که فتح قله ای که تمام عمر در پی فتح آن بوده را شروع کند. این بازی کوهنوردی به بازیکنان اجازه می دهد به طور طبیعی از صخره ها بالا بروند و دست ها و پا های خود را به شکلی که می خواهند، حرکت دهند. کوهنوردان برای کاوش در کوه، صخره و تصمیم گیری در خصوص مسیر خود آزادند. هرچند در ارتفاعات، کوهنوردان باید منابع و شرایط فیزیکی خود را مدیریت نمایند.

البته او در این مسیر برخورد های غیرمنتظره ای خواهد داشت و تاریخ و گنجینه های پنهان کوه را کشف می نماید. او بعلاوه باید تصمیم بگیرد که چه فداکاری هایی برای رسیدن به رویای خود انجام دهد. سما می توانید سطح دشواری را تنظیم کنید تا تجربه خود را به نوعی شخصی سازی کنید. حالتی به نام اکسپدیشن نیزو جود دارد که با انتخاب آوا یا مارکو (Marco) انتخاب کنید و به سمت کوه های مختلف رفته و چالش هایی را که باید انجام دهید و در نهایت عملکرد خود را با سایر کوهنوردان مقایسه کنید.

این بازی برای کنسول ها و رایانه های شخصی در سال 2025 عرضه می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2494

به "از بازی صخره نوردی Cairn با تریلری مجذوب کننده رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازی صخره نوردی Cairn با تریلری مجذوب کننده رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید