از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرپرست نو دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه ما از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، گفت: برنامه ریزی می کنیم برای بازگشت دانشجویان برترین شرایط فراهم گردد.

از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم

دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و بعلاوه وزارت علوم، بازگشت به آموزش حضوری یا بهتر است بگوییم آموزش ترکیبی، از اولویت اقداماتی است که باید برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام گردد و قصد داریم با یاری ستادی که در دانشگاه در همین رابطه تشکیل شده، هرچه سریعتر این اقدام را عملی کنیم.

وی با اشاره به مسائل مرتبط با خوابگاه های دانشجویی اضافه کرد: ما تعداد زیادی دانشجوی خوابگاهی داریم و مسائل خوابگاه، تعداد نفرات و بعلاوه موارد مربوط به غذا و سلف سرویس از دغدغه های اصلی دانشگاه های کشور است که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرپرست نو دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی توضیح داد: امیدواریم تا آذر ماه امسال که قرار است یک سری کلاس ها حضوری باشند، به نحوی برنامه ریزی کنیم که برترین شرایط برای بازگشت دانشجویان به آموزش حضوری فراهم گردد.

دکتر کریمی مزرعه شاهی با بیان اینکه ما از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، گفت: با توجه به زیرساخت های خوبی که برای آموزش مجازی فراهم شده است، ضرورتی ندارد که آموزش مجازی به طور کامل تعطیل گردد و ما در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هماهنگی هایی که با شورای مدیریت آموزش عالی استان تهران اجرا شده، سعی خواهیم کرد بار آموزش حضوری را کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2091

به "از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هواداران آموزش ترکیبی هستیم، بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید