اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی تعیین شدند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/خراسان شمالی اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی تعیین شدند.

اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی تعیین شدند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات هفت استان کشور از جمله خراسان شمالی؛ عصر امروز اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان، تعیین شدند.

بر اساس اعلام وزارت ارشاد دراین رای گیری که با مشارکت 84درصدی واجدین شرایط رای دادن در خراسان شمالی انجام شد به ترتیب آقایان علی خادمی ؛ سهراب ابراهیمی ؛ ملک محمد علیزاده؛ محمد آگاهی ؛ میلاد حسین پور؛ و خانم ها سمیرا نیستانی و رقیه گریوانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقایان مجید طراوتی؛ یوسف پرهیزگار؛ وحید خادمی ؛ پوریا مسلمی و هادی رحیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در رسته بازرسان خانم ها الهام علی آبادی و نفیسه سالمی به عنوان بازرس اصلی و خانم زهره اسدی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در برگزاری انتخابات امروز هفت استان کشور، خراسان شمالی با مشارکت 84 درصدی اعضای خانه مطبوعات، در بین استانهای کشور به مقام نخست دست یافت.

یادآور می گردد اولین جلسه هیئت مدیره طی روزهای آینده در محل خانه مطبوعات استان برگزار خواهد شد.

خانه مطبوعات و رسانه های استانهای سرسر کشور تنها تشکل قانونی، صنفی، غیر انتفاعی مورد تایید وزارت ارشاد است که در راستای یاری به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسوولانه رسانه های استان با رویکرد صنفی ؛ یاری به اقتصاد رسانه های استان به وسیله آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه؛ استعدادیابی و حمایت از آموزش و اشتغال نیروهای مستعد در حوزه روزنامه نگاری حرفه ای ؛ بسط و تقویت ارتباط رسانه های استان با دستگاه های اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی و عمومی و سایر صنوف و تشکل¬های قانونی و .... فعالیت می نماید.

انتهای پبام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1642

به "اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید